לפיד דורש: ועדת חקירה בעקבות ההסכם עם איראן

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד הודיע כי ידרוש להקים ועדת בדיקה לכישלון מדיניות החוץ של ממשלת ישראל בראשות נתניהו, זאת בעקבות צההסכם בין איראן והמעצמות. ח"כ צחי הנגבי תקף את דברי לפיד (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: גילי יערי, פלאש 90)

ההסכם בין המעצמות ואיראן ממשיך לעורר סערה בישראל: יו"ר "יש עתיד" ח"כ יאיר לפיד קרא בסוף השבוע להקמת ועדת חקירה ממלכתית בשל ההסכם בין איראן והמעצמות בנוגע לתכניתה הגרעינית של איראן.

לדברי לפיד: "זה כישלון בקנה מידה שצריכה לקום לגביו ועדת חקירה ממלכתית, שתחקור איך קרה שמדיניות החוץ של מדינת ישראל כשלה. עשו הסכם שכל נושא סוגיית הפיקוח שלו הוא אבסורדי ומדינת ישראל לא הייתה שם כי אף אחד לא מוכן לדבר עם נתניהו".

בהמשך דבריו, ח"כ לפיד הודיע כי בכוונתו לדרוש כבר בתחילת השבוע מוועדת החוץ והביטחון של הכנסת להקים ועדת בדיקה שתפרסם דו"ח ציבורי על כישלון מדיניות החוץ של ישראל.

ח"כ צחי הנגבי, יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, תקף את לפיד ואמר כי "במקום לשמור על חזית ישראלית אחידה נגד הוויתורים המפליגים לאירן, יש מי שבוחר לתקוף דווקא את ראש ממשלת ישראל, שיותר מכל מנהיג אחר גייס את העולם להטלת סנקציות כבדות שהביאו את אירן לשולחן המשא ומתן".

לדברי הנגבי: "המתריסים, שכל עניינם הוא פוליטיקה קטנה וצינית לצורכי מיתוג עצמי, צריכים לשאול את עצמם - מה הם תרמו למניעת התחמשותה של אירן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר