אבל בלייקווד: הרבנית הצדקנית מרת רישל קוטלר ע"ה

בשבת האחרונה נסתלקה בלייקווד בשיבה טובה הרבנית הצדקנית מרת רישל קוטלר ע"ה, אמו של הגאון רבי מלכיאל קוטלר ראש ישיבת לייקווד. ארונה יגיע מחר לישראל והיא תיטמן בהר המנוחות בירושלים (דיין האמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ברוך דיין האמת: מארה"ב מגיעה הידיעה המעציבה על הסתלקותה של הרבנית הצדקנית מרת רישל קוטלר ע"ה, אשת הגאון רבי שניאור קוטלר בנו של מרן הגאון הגדול רבי אהרון קוטלר מייסד וראש ישיבת לייקווד ואמו של הגאון רבי מלכיאל קוטלר ר"י לייקווד שנסתלקה במהלך השבת האחרונה לבית עולמה.

הרבנית המנוחה נפטרה בשיבה טובה בגיל 92 שנה לאחר שלא חשה בטוב בליל שבת ולמרות מאמצי ההחייאה נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את מותה.

תלמידי הישיבה מספרים כי במשך כל שנות חייה עמדה הן לצד בעלה הדגול שכיהן כראש הישיבה והן לאחר מכן כשהיא מלווה את בנה המשמש כיום בהנהגה הרוחנית כשהיא מסייעת לכל הצרכים הגשמיים ולרווחתם של בני הישיבה העוסקים בעמלה של תורה.

"מה שניצב לנגד עיניה לאורך כל היממה היה שיגשוגה ופריחתה של ממלכת התורה בלייקווד. את כל הונה ומרצה היא הקדישה לכך ואכן ראתה פירות ברוכים בעמלה", הם מספרים.

הלוויתה תצא ביום ראשון בשעות הבוקר (שעון ניו יורק) מרחבת היכל בית המדרש הגבוה בלייקווד שם צפויים לספוד לה בניה ורבני הישיבה. לאחר מכן יגיע ארונה לארץ הקודש כאן תיטמן בהר המנוחות בירושלים.

הותירה אחריה את ילדיה המשמשים כמרביצי תורה דגולים בהם בנה הגדול ראש ישיבת לייקווד הגאון רבי אריה מלכיאל קוטלר, הרב שרגא מממנהלי הישיבה, ‏נשיא הישיבה ומנהלה הרב אהרן והרב איסר זלמן קוטלר זאת לצד חתניה המכהנים אף הם בתפקידים תורניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר