ברשות האוכלוסין פתחו בשביתה: חידוש דרכון רק בנתב"ג

עובדי רשות האוכלוסין וההגירה, הכריזו הבוקר על עיצומים ושביתה, במסגרתם חידוש והוצאת דרכון יתאפשרו רק בנתב"ג ובמחיר כפול. העובדים מוחים על חוסר בכח אדם ודורשים תוספת על הטמעת מערכת חדשה (כלכלה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל - פלאש90)

בשיא עונת הנסיעות - יהיה יקר יותר לחדש או להוציא דרכון, זאת בעקבות העיצומים בהם פתחו עובדי לשכות רשות האוכלוסין ברחבי הארץ.

העיצומים שהחלו הבוקר (ראשון), הם ללא הגבלת זמן. העובדים מוחים על העומסים הכבדים בלשכות. "אנחנו בסכסוך עבודה של מעל לשנתיים, ואין פתרון. רק היום פתאום ההנהלה אמרה שהם רוצים לשים ערכת לנהל תורים שתזרז את זה", אמרה יו"ר ועד עובדי מנהל האוכלוסין, מירה אסף.

"אנחנו דורשים תקנים, כוח אדם כדי לתת שירות טוב יותר וכדי שנוכל לעבוד. אנחנו לא מצליחים לתת שירות. העומסים האלה הם לא מהיום, זה כבר כמה זמן ככה. בגלל העומסים האלה הקהל מתעמר בפקידים, וזה גרם למקרה קיצוני שבו עובד שלנו התאבד", הוסיפה.

בשל העיצומים, החל מהיום ועד להודעה החדשה יצטרכו האנשים הרוצים להוציא דרכון, לנסוע לשדה התעופה בן גוריון ולהוציא דרכון בעלות של פי ארבעה - 1,100 שקלים.

בשבוע האחרון התנהל משא ומתן בין ועד עובדי מנהל האוכלוסין למשרד האוצר. העובדים דרשו לקבל תמורה כספית תמורת הפעלת מערכת חדשה, שלפי משרד האוצר עתידה להקל על העומס, אולם במשרד האוצר דחו זאת ולכן הוחלט לפתוח בעיצומים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר