נתניהו: "האלטרנטיבה להסכם הכושל עם איראן היא העצמת הסנקציות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה, להסכם הגרעין עם איראן ואמר כי "האיראנים לא מתאמצים אפילו להסתיר את העובדה שהם ינצלו את מאות המיליארדים שיקבלו כדי לחמש את מכונת הטרור" (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Alex Kolomoisky - פלאש90)

הסכם הגרעין עם איראן: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון), להסכם הגרעין בין המעצמות לאיראן ולנאום ההסתה של מנהיגה הרוחני של איראן האייתוללה עלי חמינאי.

בפתח ישיבת הממשלה השבועית אמר נתניהו: "אם מישהו חשב שהוויתורים המפליגים לאיראן יביאו לשינוי במדיניותה, הוא קיבל בסוף השבוע תשובה מוחצת בנאומו התוקפני והמתריס של שליט איראן, חמינאי. האיראנים לא מתאמצים אפילו להסתיר את העובדה שהם ינצלו את מאות המיליארדים שהם יקבלו בהסכם הזה כדי לחמש את מכונת הטרור שלהם, והם אומרים בצורה מפורשת שהם ימשיכו את המאבק שלהם בארצות הברית ובבעלות בריתה, כמובן בישראל בראשן".

לדבריו: "היום איראן מחמשת את ארגוני הטרור בטילים - מחר תהיה להם יכולת לחמש אותם ואת עצמם בנשק הרבה יותר מסוכן. ההסכם שנחתם סולל לאיראן את הדרך להתחמש בנשק גרעיני, בין אם תוך עשור, אם איראן תחליט לקיים את ההסכם, והרבה לפני כן אם היא תחליט להפר אותו, כפי שהיא נוהגת לעשות".

נתניהו התייחס במרומז לביקורת שהטיח בו נשיא ארה"ב ברק אובמה, לפיה הוא לא הציג אלטרנטיבה להסכם, ואמר: "האלטרנטיבה שהצענו פעם אחר פעם להסכם הכושל הזה, הוא המשך והעצמת הסנקציות על איראן והתניית הסרת המגבלות על תוכנית הגרעין של איראן, והסרת הלחץ על איראן רק אם איראן תשנה את מדיניותה. כל עוד הנהגת איראן מעודדת את הקריאות "מוות לאמריקה" ו"מוות לישראל" אין סיבה לעשות להם שום ויתורים", סיים ראש הממשלה את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר