בין הזמנים וכולם מטיילים - טיפים לטיולים עם הקטנטנים

בין הזמנים אוטוטו פורס את כנפיו והילדים דורשים את שלהם. איך יוצאים לטיול בלי להפוך את זה למסע מפריך ומתיש? רננה מזרחי, מנהלת מדעית במטרנה, עם טיפים ששווים זהב (משפחה)

רננה מזרחי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

רננה מזרחי, דיאטנית קלינית ומנהלת מדעית מטרנה: יקירינו חזרו לחיק המשפחה וזוהי תקופה נפלאה לצאת לטייל והשנה נדמה שגם מזג האוויר לצידנו ועדיין החום נסבל. אז רגע לפני שאתם יוצאים לטייל בארצנו היפה ריכזנו לכם כמה טיפים לחוויה משפחתית מוצלחת ובפרט עם הקטנטנים שלנו.

מה להכין לפני שיוצאים לדרך?

הכנת הציוד תלויה כמובן בסוג הטיול (ליום או יותר, למלון או לינה בשטח) ועד כמה אתם אוהבים לקחת איתכם ציוד רב מראש ליתר בטחון או לקפוץ לקנות מה שחסר במידת הצורך.

כך או כך כשנוסעים עם תינוקות יש כמה פריטים שממש חשוב לא לשכוח:

  • תיק ובו חיתולים ומשטח החתלה

· בגדים להחלפה כולל בגדים ארוכים לשעות הערב

  • חיתולי בד ומגבונים בשפע

· מוצצים ומשחקים או חפצים אהובים במיוחד אליהם הילד קשור

בנוסף מומלץ לקחת קרם הגנה וכובע ולהיות חכמים בשמש בכל גיל

אוכל, קדימה אוכל

אוכל הוא חלק בלתי נפרד מהטיול וכשמדובר בילדים חשוב שהוא יהיה נגיש וזמין. סביר מאד שהם יהיו רעבים אף יותר מתמיד, ולא משנה אם זה האויר הפתוח או עצם היציאה מהשגרה שמגבירים את הרעב, מה שחשוב זה שיש לכם הזדמנות להציע בצד המאכלים המוכרים והאהובים גם התנסות במזונות חדשים.

לכן, הכינו מראש פירות שטופים וקופסה מלאה ירקות חתוכים וצבעוניים ואולי תופתעו לגלות כי השילוב של טיול בטבע, רעב, אכילה בחברותא ואוירה שונה מהרגיל מביאים את הפעוט הכי סרבן לטעום מאכלים חדשים.

לתינוקות קטנים הניזונים מתחליף חלב חשוב לקחת בקבוקים, מים רתוחים שקוררו לטמפ' חדר ואם נוסעים לכמה ימים אז בוודאי שגם אמצעים לשטיפתם. מומלץ להצטייד באריזות מטרנה TOGO המכילות מנות מדודות מראש להכנה מהם ניתן להכין בקלות ובמהירות בקבוק כשהתינוק מגלה סימני רעב.

לתינוקות גדולים קצת יותר שכבר אוכלים מזונות נוספים הכי נוח לקחת אתכם צנצנות של מחיות מוכנות מכיוון שאין צורך לשמור אותן בקירור. ניתן לקחת גם מחית של פירות וגם מחית מרק שתשמש כארוחת צהריים אותה ניתן לחמם בעת הצורך בקערה עם מים חמים או במיקרוגל (אפשר לבקש בכל חנות נוחות, בית קפה או מסעדה).

מתגמשים ונהנים

כשם שהטיול שובר את שגרת היומיום כך אפשר גם קצת להקל ולשבור "חוקים": לאפשר ממתק או חטיף למי שלא נוהג לתת אותם בשגרה ולגלות יותר גמישות בפעילויות שונות במהלך הטיול, כמו למשל שעות השכבה וקימה המשתנות בזמנים שכאלו.

ואם כבר יוצאים אז כקבלו את סדרת המרקים החדשה לקטננטים שלכם

מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל, משיקה לראשונה בישראל, סדרת מרקי ירקות עם תוספות של מטרנה.

הסדרה שפותחה בהשראת מתכונים מוצלחים ומובילים של אימהות, מציעה שלושה מרקים חדשים לפעוטות: מרק ירקות מעורבים, מרק עגבניות וגזר בתוספת אורז, מרק ירקות מעורבים בתוספת פתיתים.

(צילום: שאטרסטוק)

המחיות של מטרנה מכילות ירקות שעברו עשרות של בדיקות איכות שונות. מדובר בירקות משדות גידול ייעודיים למזון תינוקות, העומדים בתקן המחמיר לבריאות של חברת נסטלה העולמית.

מחיות הירקות מציעות פתרון בריא וזמין להאכלת תינוקות הן בסביבה ביתית והן מחוצה לה, עם ארוחה טעימה, מזינה ונוחה להאכלה. כל מוצרי מחיות מטרנה הינם הזדמנות לארוחה מחוץ לבית, ומהוות פתרון אידיאלי בעונת הקיץ: טיולים, ים ובריכה, פיקניקים משפחתיים ובילוי בגינות משחקים.

• ללא תוספת מלח כמומלץ לתינוקות

• ללא תוספת סוכר

• ללא חומרים משמרים

• ללא חומרי טעם וריח

• מפירות וירקות שנבחרו במיוחד למזון תינוקות

כל המחיות ניתנות לשימוש חוזר עד יומיים מרגע הפתיחה, בתנאי קירור. כך במידה והתינוק לא מסיים את כל המנה, אפשר לתת לו השלמה ביום שלמחרת.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק בגדלים: 130 גרם, 190 גרם ו250 גרם, בכשרות הרב רובין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר