תלונה נגד הרשת החרדית "אושר עד": "מטעה צרכנים"

נגד רשת "אושר עד" הוגשה תלונה בגין הטעיית צרכנים. מהתלונה עולה כי הרשת הבליטה מחיר בקבוק בירה ללא פיקדון. בנוסף, הצרכן נדרש לקנות שמנת מתוקה רק בתוך מארז. הרשת: "השילוט עומד בכל דרישות החוק" (צרכנות)

(Serge Attal/ Flash90)

ענווה גוטמן מנתיב העשרה ביקרה בסניף "אושר עד" וגילתה חשד לכאורה להטעיית צרכנים מצד הרשת. כך דווח באתר "וואלה".

על פי הדיווח, גוטמן טוענת כי נתקלה במספר מקרים בהם "אושר עד" הטעתה צרכנים. אם עד כה היא לא פעלה בנידון, כעת היא החליטה להגיש תלונה נגד הרשת למועצה לצרכנות.

התלונה הראשונה מתייחסת לכך שהרשת הציגה על גבי כרזה, שני מחירים עבור אותו בקבוק בירה "הרנברג". אלא שהמחיר שהובלט היה 3.90 שקלים ליחידה והמחיר שנכתב בקטן בתחתית העמוד, היה 4.20 שקלים כולל פיקדון, זאת לכאורה בניגוד לחוק הגנת הצרכן שקובע כי הצגת מחיר המוצר אמורה להיות של המחיר הכולל.

בנוסף, הרשת לא הקפידה על הצגת מחיר המוצר על גבי המוצר עצמו באמצעות מדבקה, זאת לכאורה גם בניגוד לחוק.

על פי התלונה הנוספת של גוטמן, הרשת מכריחה את הצרכנים לקנות מוצרים במארזים ולא מאפשר במקרים מסויימים לקנות מוצר בודד. גוטמן התלוננה על מארז שלישייה של שמנת מתוקה הנמכרת בישראל כמוצר בפיקוח. לטענתה, אין היגיון שמוצר יימכר במחיר בפיקוח אבל לא יתאפשר לצרכנים לרכוש אותו ביחידה בודדת אלא רק במארז, זאת למרות שהמחיר למארז זול יותר מהמחיר ליחידה.

מרשת "אושר עד" נמסר בתגובה: "השילוט עומד בכל דרישות החוק. ההבחנה בין מחיר המוצר לבין הפיקדון, אשר איננו חלק מן המוצר, מקובלת בשוק הקמעונאי כפי שניתן להיווכח בכל סרט קופה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר