הכי אהבנו: הטרנדים החמים לעיצוב בתים ב-2015

איך מעצבים את הבית לפי המילה האחרונה, אך עדיין שומרים על גמישות בלתי מחויבת? הנה כמה סגנונות עיצוב חמים, שיתנו לבית מראה מעודכן, אך 'יזרמו' עם כל שינוי (סטייל)

טאצ' כחול ים תיכוני, ועוד כמה טרנדים חמים לעיצוב פנים שממש אהבנו (צילום: VALSPAR)

כל מי שאי פעם נתקל בחדר אמבטיה בגווני טורקיז עזים (אחד הטרנדים החזקים ששלטו כאן), יודע שמגמות עיצוב הפנים יכולות להיות הפכפכות (ועוד אריחי קיר תואמים? מה חשבתם לעצמכם?)

מסיבה זו, מעצבי הפנים עומדים בפני אתגר לא קל של עיצוב הבית לפי הטרנד האחרון, אך עם זאת לשמור על גמישות בלתי מחויבת.

הנה כמה סגנונות עיצוב חמים, שיתנו לבית מראה מעודכן, אך 'יזרמו' עם כל שינוי:

כחול ים תיכוני

אמנם 'מרסלה' (גוון יין) נבחר כצבע של שנת 2015, אך לא תרצו לפספס את הכחול בגוון הים התיכון. ניתן לשלב אותו בעיצוב המטבח, חדר השינה, או חדר המשחקים, יחד עם רהיטים בהירים בגוונים ניטרליים, שיעניקו לחלל מראה רגוע עם קונוטציה של חוף שלו. שווה לנסות.

הכל בלבן

קווים נקיים ופשוטים בסגנון מינימליסטי מודרני הם עדיין יסוד מרכזי בעיצוב, אך גישת ה-'הכל לבן' מאתגרת אותם עם מטבחים וחדרי מגורים בסגנון רטרו, הכולל ארונות כפריים צבועים לבן, ספה לבנה וקירות לבנים. משהו בריכוז הגבוה של הלבן עושה לנו את זה.

(צילום: shutterstock)

חדר משפחה

כבר ב-1987 היה מקובל להשקיע בחדר משפחה, וכעת הוא חוזר - ובגדול. הרעיון הוא לאפשר למשפחה להתאחד בחלל מרכזי אחד, עם ספות נוחות לרביצה וישיבה משותפת, ספרייה ומחשב, במקום לחלק אותם לחדרים שונים. אין ספק שהטרנד הזה מוצלח מאוד כמסייע להתלכדות המשפחתית, וחימום האווירה.

חמים ופתוח (צילום: shutterstock)

יצירות אמנות גדולות

אמנם הטרנד המינימליסטי צובר פופולריות בכל מקום, אך הטריק החדש מדלג בקלילות על חללים ריקים, ומציע לתלות תמונה גדולה או להניח חפץ מעניין בולט מעל המיטה, הספה או בכניסה לבית. כך תוסיפו צבע לחלל, ועדיין תשמרו על מראה נקי ולא עמוס.

מדפים פתוחים

מלבד העובדה שמדובר בטרנד אופנתי ומרשים, מדפים פתוחים מאפשרים לכם להציג לתפארה כלי מטבח מעניינים שיש לכם, סטים יפים והקערה המעוטרת שקיבלת מסבתא? זה בדיוק המקום שלה. סירים ושאר חפצי מטבח בנליים, יתכבדו ויישארו בארונות.

(צילום: OUR HOUSE)

אמבטיה נפרדת

אמבטיות חוות ירידה בפופולריות זה שנים, אבל לאחרונה נרשמת עלייה קלה בטרנד האמבטיות הנפרדות - שאינן מחוברת לקיר ולרצפה, ועומדות על רגליים או משטח מוגבה. זהו סגנון רטרו שמלבד יופיו, חוסך במקום בחדר האמבטיה ומאפשר גם התקנת מקלחון.

(צילום: SUSIE BIERS)

עיצוב מהסבנטיז

שנות השבעים - עשור של מטבחים בגוון אבוקדו ועיצובים בעץ טבעי חוזרים לאופנה, עם תוספות מודרניות של טפט גיאומטרי ברקע, ושטיחי שאגי נעימים.

(צילום: HOUZZ)

רהיטים מעץ בהיר

גוון העץ הבהיר-מאופק של אמצע המאה המודרנית, עדיין מקובל מאוד. עץ 'בלונדיני' נראה נהדר עם קירות בגווני פסטל בהירים-לבנים, אבל גם מתאים באופן מפתיע לצד עץ כהה או רהיטים שחורים.

(צילום: IKEA)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר