סערת הקוטג'

ומי יטפל בחברת 'תנובה' והקטנת גביעי הקוטג'? איציק אלרוב

במהלך דיון בוועדת הכספים, שאל ח"כ מיקי לוי את שר הכלכלה אריה דרעי, על הסרטון שהוכיח כי בגביעי הקוטג' של תנובה יש פחות מהמשקל הנקוב. בתגובה אמר דרעי, כי יועצו איציק אלרוב, שיזם את מחאת הקוטג' יבדוק זאת (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

מחאת הקוטג' 2: בעקבות הפצת הסרטון המוכיח כי גביעי קוטג' של תנובה במשקל 125, גרם מכילים פחות מהמשקל הנקוב, הודיע שר הכלכלה אריה דרעי כי יורה לבחון צעדים נגד חברת תנובה.

במהלך דיון בוועדת הכספים, הפנה ח"כ מיקי לוי (יש עתיד), את דרעי למחאה שפרצה ברשתות החברתיות בעקבות כך שתנובה מרמה את הלקוחות בגביעי הקוטג'.

לוי אמר לדרעי: "תנובה כבר הודיע יש בעיה בקו ייצור שלם. צריך לבדוק האם הדבר נעשה עם יד מכוונת בהורדת המשקל. הממוצע שתנובה הורידה בין 20% ל- 24% של הקוטג', אז טוב יעשה הרגולטור אם ידרוש מתנובה להוריד את המחיר באותם שיעורים למשך שנה".

הסרטון המסעיר: כמה באמת יש בקוטג'? (צילום: דף הפייסבוק של אורן יצחקיאן)

בתגובה לדבריו אמר דרעי כי יורה ליועצו איציק אלרוב "לבדוק כיצד נכון יהיה לפעול". דרעי אמר:כי הוא "אחד מהיועצים הבכירים אצלי בלשכה ויתאים לו לטפל בקוטג' גם בהיבט הזה".

בתגובה לסרטון ולסערה שהוא עורר ברשת, פרסמה חברת 'תנובה' בדף הפייסבוק שלה תגובה לדברים, בה נכתב: "בעקבות פניית הצרכן אורן יצחקיאן אלינו, ביצענו עם צאת השבת בדיקה ראשונית של מוצרים מדגמיים ולא איתרנו תקלה.

"כפי שהתחייבנו בפניו ובפני הציבור, ערכנו הבוקר בדיקות מקיפות ומעמיקות יותר הן בקו הייצור והן במאות מוצרים במחסני החברה וברשתות השיווק. לצערנו גילינו כי קיימת שונות רנדומלית במשקל בקו המייצר את הקוטג' והגבינה הלבנה באריזות 125 ולצד מוצרים רבים תקינים מצאנו גם מוצרים בתכולה חסרה. התקלה אותרה ומטופלת באופן מיידי.

"בעקבות זאת הורה מנכ"ל תנובה, אריק שור, על הקמת ועדת בדיקה בראשה יעמוד מומחה בעל שם, ד"ר שמואל אבן, במטרה לאתר את הגורמים לתקלה ולהפיק לקחים.

"אנו מודים למר יצחיקאן על שהפנה את תשומת ליבנו לתקלה ומבקשים להתנצל בפני ציבור צרכנינו.

"כל צרכן שבידו מוצר קוטג' או גבינה לבנה באריזת 125 עד תאריך פג תוקף 26/7 מוזמן לפנות למוקד שירות צרכנים בטלפון 1-800-666-244 ולקבל פיצוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר