פשרה ב'יהדות התורה'

גפני קיבל שורת פיצויים והסיר את מועמדותו לוועדה למינוי דיינים

מאמצי התיווך של לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, הובילו לפריצת דרך ויו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הסיר את מועמדותו לוועדה למינוי דיינים בתמורה לשורת פיצויים והישגים שקיבל (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |

פשרה ב'יהדות התורה': בשעה האחרונה (שלישי) הגיעו מאמצי התיווך של לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו בין הצדדים הניצים ביהדות התורה לפריצת דרך משמעותית והושגה ההבנה לפיה יו"ר תנועת 'דגל התורה' ח"כ משה גפני יסיר את מועמדותו לחברות בוועדה למינוי דיינים זאת לאחר שהושג הסכם בין הצדדים.

ההסכם קיבל כמובן את אישורו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שבירך את גפני על פרישתו מן המירוץ.

לאחר קבלת ההחלטה, שיגר גפני מכתב לח"כ מנחם אליעזר מוזס, יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בכנסת, בו מסביר את החלטתו פרוש מההתמודדות לוועדה.

"בהמשך למכתבי אליך בנושא, בו הבהרתי באופן ברור כי תפקיד חבר הועדה למינוי דיינים שייך לנציג "דגל התורה", וזאת לאחר שנציג "אגודת ישראל" קיבל את התפקיד של יו"ר הועדה לפניות הציבור", כותב גפני.

"אולם", מוסיף גפני, "בשל כובד האחריות המוטל עליי, ובשל החשש מכך שבסופו של דבר לא ייבחר כל מועמד חרדי לתפקיד החשוב והרגיש אשר גופי תורה רבים תלויים בו, הריני מסיר את מועמדותי לתפקיד".

"חבר הכנסת אורי מקלב ואנוכי נפעל בעז"ה לבחירתו של ח"כ ישראל אייכלר לתפקיד חבר הועדה למינוי דיינים", מבהיר גפני לסיום.

בכיר ב"דגל התורה" אומר ל"כיכר השבת" כי נתניהו התערב במשבר והוחלט שגפני יהיה חבר בפורום ראשי הסיעות בניגוד לדרישת סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, בנוסף יהיו שינויים במערך המוניציפלי ברחבי הארץ.

עוד מספר הבכיר כי לשכת ראש הממשלה הבטיחה פיצוי ל'דגל התורה' כדי למנוע את הכישלון מחר בהצבעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר