הציפור הכתומה נפלה שנית: סטטוסים מצייצים הוסר שוב מהרשת

עמוד הפייסבוק הפופולרי של אבי לן שב לפייסבוק בגרסה חדשה והספיק לצבור 16 אלף לייקים עד שנסגר שוב על ידי רשת פייסבוק. מנהל העמוד מקיים לאחרונה מאבק משפטי מול הרשת (אינטרנט)

מישאל לוי | כיכר השבת |
העמוד החדש, לפי הסרתו (צילום מסך )

עמוד הפייסבוק הפופולרי "סטטוסים מצייצים", שב הבוקר (שלישי) בגרסה חדשה לפייסבוק, צבר כ-16 אלף לייקים - אולם הוסר מחדש מהרשת תוך מספר שעות. העמוד המקורי הוסר לפני מספר חודשים לאחר הפרות לכאורה של תקנון הרשת החברתית בו נאסרה מכירה פוסטים לצד שלישי. מייסד העמוד, אבי לן, מנהל בתקופה האחרונה מאבק משפטי להחזרת העמוד המקורי.

"לפני חצי שנה בדיוק פייסבוק סגרה את הדף המשפיע והפופולרי בישראל" נכתב הבוקר בעמוד המאבק להחזרת סטטוסים מצייצים. "אלפי פוסטים המתעדים את החיים שלנו בארץ בין השנים 2010 ל-2015 נמחקו כאילו לא היו. אלפי קולות הושתקו, והמקום שהיה מדורת השבט נעלם בבת אחת. לא ויתרנו על הדף שנסגר, ונמשיך לעשות כל מאמץ, כדי להחזירו לאוויר".

"משך חמש שנים, סביב השעון ובלי הפסקה עמלנו על איתור והעלאה של סטטוסים שהגיעו מכם. בזכותכם ובעזרתכם, הצלחנו לגעת בחיים של לא מעט, להיטיב, להושיט עזרה ולהציע נחמה. סטטוסים מצייצים הפך לתופעה. עבורנו, הוא הפך להיות מפעל חיים, עליו החלטנו לא לוותר. החזון שלנו נשאר כשהיה - לאפשר לכולם להישמע, ולספק תוכן מעניין, אותנטי ומעורר שיח. עד שתוכרע בבית המשפט תביעתנו להחזרת הדף הקודם, החלטנו לפתוח דף חדש בפייסבוק".

"סטטוסים מצייצים" היה תמיד כלי להשמעת הקול שלכם, של כולכם, ואנחנו נביא את הקולות לכל מקום בו אתם נמצאים. יש לנו אתר, אפליקציית אייפון, ובכוונתנו להרחיב את הנוכחות של סטטוסים מצייצים ברשתות החברתיות מעבר לפייסבוק ולטוויטר בעתיד".

כאמור, נראה כי בפייסבוק החליטו לא לאפשר לסטטוסים מצייצים לשוב לרשת, והסירו גם את העמוד החדש שעלה אך לפני שעות ספורות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר