"חוצפה ועזות מצח"

החשוד בעוקץ יענקי דומב מבלה בארה"ב. צפו

יענקי דומב, שנחשד בכך שעקץ מיליונים מאברכים ומוסדות ומאז פרסום הפרשה נעלם, פרסם לאחרונה תמונות שלו כשהוא מבלה בארצות הברית עם רכבי פאר. הנושים מביעים זעם רב (אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דף הפייסבוק של יעקב דומב)

לפני כמה חודשים, התפוצצה פרשת עוקץ המיליונים, בה נחשד איש העסקים החרדי יענקי דומב, כי עקץ מילונים מאנשים שהשקיעו אצלו את כספם.

מאז פרסום הפרשה, בחר דומב לשמור על פרופיל נמוך. כזכור, מיד עם הפרסום הוא עזב את הארץ ושיגר לידידיו הודעת וואטסאפ בה נכתב: "אני מצטער על כל מה שקרה, אין לי פנים להראות את עצמי בפני אף אחד, גרמתי לרבים מכם צער גדול שאני לא יכול לתאר".

דומב הוסיף וכתב כי "אני מצטער על כל נזק שגרמתי לכל אחד מכם ומקווה שתמצאו את המקום לסלוח לי".

מאז כאמור נעלמו עקבותיו כאשר השמועות ברחוב החרדי היו כי נמלט לאחת ממדינות אירופה.

אולם, בתקופה האחרונה החל דומב לפרסם ברשתות החברתיות, תמונות בהם הוא נראה בארצות הברית, כשהוא מבלה במסעדות ומקומות יוקרה, בניו יורק ובאטלנטיק סיטי.

אמש העלה דומב תמונה בה הוא נראה מצטלם לצד רכב BMW מפואר ויוקרתי כשלצידו כתב "חוזרים לביזנעס".

אברכים שנפגעו על ידו אומרים ל"כיכר השבת" כי מדובר "בחוצפה ועזות מצח מדרגה ראשונה. אנחנו נמצאים בתוך מעגל חובות אינסופי ולא גומרים את החודש והוא חי חיי ראוותנות בארה״ב. זה בלתי נתפס".

הנושים מזכירים, כי לפני תקופה שיגר אביו הדיין הגר"ד דומב מכתב בו קרא לסייע לבנו בשל המצוקה בה הוא שרוי כאשר מטה לחמו נשבר.

במכתב כתב האב: "באתי לבקש בזה מכם כבוד מעלתכם עבור הרב יעקב ישראל דומב נ"י, אשר מטה ידו ואין ביכולתו לפרנס משפחתו והגיע הוא ומשפחתו עד שערי רעב ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר