בחירות ביזאריות במיוחד

צפו: אחרי שמספר הטלפון שלו פורסם, לינדזי גרהאם משיב מלחמה

המועמדים לנשיאות ארה"ב מתקוטטים: לאחר שהמיליונר דונלד טראמפ פרסם כנקמה את המספר האישי של לינדזי גרהאם, האחרון משיב מלחמה בסרטון ויראלי: כך תהרסו את הטלפון שלכם (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(וידאו: מתוך ערוץ היוטיוב IJReview ושאטרסטוק)

המירוץ במפלגה הרפובליקנית לתפקיד המועמד לנשיאות ארה"ב ממשיך לצבור תאוצה. לאחר שהמיליונר דונלד טראמפ פרסם כנקמה את מספר הטלפון האישי של הסנאטור לינדזי גרהאם, האחרון משיב כעת מלחמה.

גרהאם פרסם סרטון הומריסטי בשם "איך להרוס את הטלפון שלך", בו הוא מראה מספר דרכים כיצד ניתן להרוס טלפון, כשלבסוף הוא הוסיף עקיצה לעברו של טראמפ: "אם כל הדרכים האלו להרוס את הטלפון לא עוזרות, תמיד אפשר לתת את המספר שלך לדונלד טראמפ".

אז נעשה סדר. הרקע לאירוע החל לאחר שטראמפ טען כי הסנאטור הוותיק ג'ון מקיין - שהיה במשך שנים בשבי וייטנאם וזכה למעמד של גיבור מלחמה בארה"ב - אינו גיבור, מתח כלפיו ביקורת קשה על כך שהוא לא עשה מספיק למען חיילי ארה"ב וקינח באמירה מרושעת על כך שהוא "מעדיף את גיבור המלחמה שלי כאחד שלא נפל בשבי"..

הדברים גרמו לסערה גדולה בארה"ב, וחברו הקרוב של מקיין, הסנאטור לינדזי גרהאם, כינה בתגובה את טראמפ "חמור". בעקבות כך, טראמפ החליט לנקום ובמהלך נאום בעצרת בחירות במדינתו של גרהאם, דרום קרוליינה, כינה אותו "אידיוט", "קבצן", וחשף את מספר הטלפון האישי שלו.

דונלד טראמפ חושף באסיפת בחירות את המספר האישי של לינדזי גרהאם

"לינדזי גרהאם התקשר אלי לפני שלוש או ארבע שנים וביקש ממני שאמליץ עליו ברשת "פוקס"" אמר טראמפ לנוכחים. "הוא גם ביקש כסף כמו קבצן. הוא נתן לי את המספר שלו, ומצאתי את הפתק עם המספר שלו. אני לא בטוח שזה המספר הנכון אולי זה מספר ישן, אבל תנסו בכל זאת. הוא הנציג שלכם ולא יעשה כלום למענכם אבל אולי לפחות הוא ידבר איתכם".

פרסום מספר הטלפון האישי של גרהאם אילץ אותו לנתק את הטלפון, ומיד לאחר מכן הוא צייץ בטוויטר: "צריך לקנות מכשרי חדש. מה אתם ממליצים, סמסונג או אפל?". כאמור, היום פרסם גהאם את סרטון התגובה, כאשר דוברו אף מסר כי "דונלד טראמפ ממשיך להמחיש מדי שעה כי הוא אינו מוכן כראוי להיות הנשיא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר