צפו: כשנשיא ארה"ב ברק אובמה נפרד מג'ון סטיוארט

ג'ון סטיוארט, מנחה תכנית "הדיילי שואו" כבר 17 שנה ברצף, הודיע כי בקרוב הוא יפרוש מתפקידו. אז נשיא ארה"ב ברק אובמה הגיע לראיון פרידה ארוך, מעמיק וגם קצת מצחיק. צפו (ברנז'ה)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך שידורי "Comedy Central")

ג'ון סטיוארט, מנחה תכנית "הדיילי שואו" כבר 17 שנה ברצף, הודיע כי בקרוב הוא יפרוש מתפקידו. אז נשיא ארה"ב ברק אובמה הגיע לראיון פרידה ארוך, מעמיק וגם קצת מצחיק.

"יש לנו תכנית גדולה מאוד בשבילכם אבל אני רוצה לומר משהו קודם. זה הולך להיות ארוך, בערך 29 דקות, אבל זה יהיה מעניין בערך בדקה 17" אמר סטיוארט בתחילת התכנית. "אז בואו ניגש מיד לעניינים, אני בטוח שיש לו אפשרות להיות במקום כיף ומעניין, בבקשה קבלו את נשיאה ה-44 של ארה"ב ברק אובמה".

כשהקהל מחא כפיים בהתלהבות אמר סטיוארט לאובמה: "אתה יודע, אני נדהם וענו כל לילה כשאני מגיע לתכנית ואני מקבל כאלה מחיאות כפיים". "אני יודע, זה מדהים. הם אוהבים אותך" ענה אובמה, כשסטיוארט הוסיף, "אני רק שמח שאתה פה בשביל להיות עד לכך".

סטיוארט הוסיף בעקיצה: "מה שלומך? אתה עומד לפרוש? נשאר לך עוד שנה". אובמה לא נותר חייב: "אני חייב לומר לך, אני לא מאמין שאתה פורש לפניי. למעשה אני הוצאתי צו נשיאותי שג'ון סטיוארט לא יכול לעזוב את התכנית. בתי המשפט כבר דנים בזה".

במהלך כל הראיון דיברו השניים באופן די מעמיק על נושאים שונים, כאשר גם הנושא של ההסכם עם איראן עלה כמובן. אובמה תקף את המתנגדים להסכם שטוענים כי היה צריך להגיע להסכם בו איראן מפסיקה לחלוטין את תכנית הגרעין: "אין אפשרות לעזות זאת, מכיוון שחלק מהמדינות שהצטרפו לסנקציות על איראן היו רוסיה וסין. בשביל להמשיך עם זה היינו חייבים לשמור על הכבוד של איראן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר