4 דרכים שישדרגו לך את האאוטפיט בקלות

שקיעה וים, בייגלה ושוקולד - יש דברים שהם פשוט הרבה יותר טובים ביחד. אותו העיקרון תקף גם באופנה. הנה 4 דרכים פשוטות להרכבת הלוק המושלם בעזרת הוספת פריט מרענן לשילובים הקלאסיים (סטייל)

קלאסיקה משודרגת: מכופתרת + שרשרת סטייטמנט + סריג שלם (צילום: GURL)

פריטים מסוימים בארון שלך עובדים טוב יותר עם פריטים ספציפיים דווקא, ומסיבה טובה: השידוכים הקלאסיים עומדים תמיד במבחן הזמן ומשלימים היטב זה את זה.

לכל אחת יש 2-3 פריטי מאסט בארון (מישהו הזכיר את השמלה השחורה הקטנה?), וסטים מוצלחים שהיא מתחברת דווקא אליהם. הפעם, אנחנו עומדים להציג דרך נוספת שתשדרג את הלוק האהוב באופן מתוחכם ומקורי.

השילוב הקלאסי: חולצת כותנה מכופתרת + שרשרת סטייטמנט
התוספת: סריג שלם

כי אין כמו חולצת כותנה מכופרת כדי להבטיח יום נוח. היא גם תפאורה נהדרת לשרשרת סטייטמנט יפה, כשהיא רכוסה עד לכפתור האחרון. תוסיפי מעל סריג שלם (דק או עבה, בהתאם לטמפרטורות בחוץ) וניצחת את הלוק עם תוספת צבע מעניינת.

השילוב הקלאסי: חולצת פסים + תיק עור חוצה גוף
התוספת: חצאית פרחונית

BRIT + CO

חצאית פרחונית לחולצת פסים ותיק חוצה גוף (דמוי) עור בגוון חום, זה הטאצ' שיגרום לך להיראות כמו ליידי ופחות כמו המלח.

השילוב הקלאסי: שמלה שחורה קצרה + סנדלי עקב
התוספת: ז'קט ספורט-אלגנט בהיר

שילוב של שמלה שחורה קצרה וסנדלי עקב מתאים לארוחות ערב מיוחדות ואירועי קוקטייל, אך תוספת של ז'קט ספורט-אלגנט בהיר היא תירוץ נהדר לאמץ את הלוק גם ליציאות צהריים יומיומיות.

השילוב הקלאסי: בלייזר + חצאית עיפרון
התוספת: צעיף סטייטמנט

WENDY'S LOOK BOOK

מראה הקז'ואל המושלם יכלול בלייזר, חצאית סקיני ומעכשיו גם צעיף סטייטמנט שופע דרמה. בחורף זה יהיה צעיף גדול בסריגה עבה או בעל טקסטורה/הדפסה מעניינת, ובקיץ תעדיפי צעיפי משי נעימים, אווריריים, קלילים ופרחוניים. כמובן, חשוב שהרקע - הבלייזר, חולצת הבסיס והחצאית יהיו אלגנטיים ובצבעים חלקים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית