צפו בווידאו

התאומים שנישאו לתאומות: "בזכות הצדיק"

האחים ניב ורן כהן, התאומים שנישאו לתאומות שילדו בנות בהפרש של 20 דקות, מספרים על הנס שהתרחש בזכות "הצדיק מיבניאל": "אנחנו מאמינים שהכל בזכות הצדיק". צפו בווידאו (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
האחים התאומים ניב ורן כהן (צילום: כיכר השבת. וידאו: שלומי גבאי - וואלה!NEWS)

ניב ורן כהן, האחים התאומים שנישאו לתאומות שילדו באותו היום בהפרש של 20 דקות, עדיין מתרגשים בכל פעם שהם מדברים על הלידה של בנותיהם הבכורות. לדברי השניים, שסיפורם נחשף אמש לראשונה ב"כיכר השבת", כל האירוע הוא נס אחד גדול בזכות המוהרא"ש שיק זצ"ל.

לדברי השניים, "הצדיק מושך ישועות ואנחנו מאמינים שאחד הניסים שהוא עשה לנו זה הנס שהקב"ה עשה לנו עכשיו בזכות הצדיק מיבניאל. אנחנו מאמינים באמונת חכמים. לא חשבנו שיהיה כזה דבר. לא חשבנו שזה יתפרסם". ניב המאושר הוסיף, "כתוב בת ראשון סימן לבנים. ראשי תיבות ברסלב".

כזכור, אמש פורסם ב"כיכר השבת" הסיפור המדהים של השניים. מדובר באחים תאומים, שנולדו בהפרש של 20 דקות, שנישאו לאחיות תאומות, שנולדו אף הן בהפרש של כ-20 דקות, כאשר לשני הזוגות נולדו בנות בכורות באותו היום, באותו בית חולים וגם הן בהפרש של כ-20 דקות.

הסיפור עורר הדים רבים וזכה לפרסום בכלי התקשורת הכלליים, כאשר מאות אלפי בני אדם נחשפו לסיפור בדף הפייסבוק של "כיכר השבת". הסבתא המאושרת סיפרה אמש ל"כיכר השבת" כי הרב שיק אמר לה לפני שמישהו ידע כי האחיות התאומות בהיריון כי היא עומדת להיות סבתא "בבת אחת". לדבריה, "לא הבנתי אז למה הוא התכוון, רק עכשיו אני מבינה. הייתי צריכה לרוץ מחדר לידה לחדר לידה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר