בנט מעריך: שחרור פולארד לא קשור להסכם עם איראן

שר החינוך נפתלי בנט התייחס הבוקר לשחרורו הצפוי של האסיר יהונתן פולארד והעריך כי אין קשר בין השחרור לבין ההסכם שנחתם עם איראן. "זה סיפור עצוב וכואב", הוסיף השר בנט (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Gershon Elinson/Flash90)

שעות אחדות אחרי הדיווחים על שחרורו בקרוב של האסיר יהונתן פולארד מהכלא בו שוהה כשלושים שנה, בישראל אומרים כי לשחרורו אין קשר להסכם הגרעין עם איראן.

שר החינוך נפתלי בנט התייחס הבוקר (ראשון) לשחרורו ואמר לגלי צה"ל: "נדמה לי שהיום יש מסה קריטית של כל כך הרבה מומחי ביטחון ושרי הגנה לשעבר שאומרים שהגיע הזמן שהוא יצא מהכלא".

"אני פשוט מקווה שיתנו לוועדת השחרורים לעשות את פעולתה בלי התערבות מיוחדת, אבל אני לא נביא", הוסיף.

בנט אמר עוד כי "ישראל פועלת בצורה הכי נכונה כדי להביא לבסוף תוצאה ראויה. אם צריך לעשות פעולות מסוימות נעשה אותן, אבל אין לנו עניין לעורר אנטגוניזם".

השר הדגיש ש"צריך לתת לתהליך למצות את עצמו, זה סיפור עצוב וכואב. נמצה את האפשרויות כדי שיגיע הביתה".

בתוך כך, התובעת הכללית בארה"ב לורטה לינץ', אמרה אתמול בראיון ל-NBC, כי ההסכם עם איראן לא ישפיע על שחרורו של פולארד מהכלא.

יונתן פולארד בן ה-61, שימש כמנתח נתוני מודיעין בצי האמריקני וריגל עבור ישראל. בשנת 1985 ניסה פולארד יחד עם אשתו למצוא מקלט בשגרירות בוושינגטון, אך בשגרירות סירבו להכניסם לבניין והם נעצרו על ידי סוכני ה-FBI שחיכו לשניים בקרבת מקום. רעייתו של פולארד נידונה לחמש שנות מאסר וג'ונתן פולארד לעונש של מאסר עולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר