הפתעה בבני ברק

כל הספרדיות שובצו בסמינרים, 13 אשכנזיות עדיין ממתינות

כחודש לפני פתיחת שנת הלימודים מתברר כי כל התלמידות הספרדיות בכיתות ח' שובצו בסמינרים זאת לעומת 13 תלמידות אשכנזיות שעדיין ממתינות • הקרב על הקרדיטים יצא לדרך (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אלי דדון ורה"ע חנוך זייברט בישיבת השיבוץ האחרונה (באדיבות המצלם)

הפתעה בבני ברק: כחודש לפני פתיחת שנת הלימודים מתברר כי כל התלמידות הספרדיות בכיתות ח' בבתי הספר היסודיים בבני ברק כבר שובצו בסמינרים זאת לעומת 13 תלמידו אשכנזיות שעדיין ממתינות לשיבוץ, כך נודע ל"כיכר השבת".

מדובר בהישג המרשים בעיר בני ברק זאת לאחר שבפעילות משותפת ובתיאום על כלל מנהלי הסמינרים בעיר, הספרדים והאשכנזים כאחד, הצליחו בעירייה להביא לשיבוצן של כל הבנות הספרדיות.

השיבוץ הסופי של הבנות האחרונות נערך בישיבה משותפת של ראש העיר חנוך זייברט וסגנו מש"ס אליהו דדון המשמש כיו"ר אגף החינוך בשיתוף מנהל אגף החינוך בעירייה יהונתן ספרא.

גורמים המקורבים לנושא מסרו ל"כיכר השבת" כי "אכן ההתארגנות וישיבות ההכנה שנעשו בזמן הראוי לתוצאות החיוביות". לדבריהם: "ללא ספק השיתוף פעולה המלא של כלל מנהלי הסמינרים והנהלת העיר הביאו לתוצאה הזו, וזו פעם ראשונה שבתאריך מוקדם כל הבנות הספרדיות מסודרות".

ראש העיר זייברט וסגנו דדון הודיעו כי בעזרת השם כל יתר הבנות שטרם שובצו יסודרו באופן מוחלט בהקדם.

סגן ראש העיר אלי דדון אומר ל"כיכר השבת" כי "הפתיחה של סמינרים ספרדים חדשים ברמה תורנית ולימודית שאינה נופלת במאומה מרמתם של הסמינרים האשכנזיים ואף לעתים עולה עליהן תרמו ללא ספק לפתרון כאשר בנות יכולות ללכת לסמינרים מתאימים".

"את הפתרון הזה יכולים לאמץ בכל הרשויות המקומיות האחרות וללא ספק יביא פתרון לבעיה", מוסיף דדון בתחושת סיפוק.

מנגד יצוין כי ב"דגל התורה" זוקפים את ההישג דווקא לעצמם ואומרים כי מידי יום ישב מ"מ ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין יחד עם מנהל מחלקת החינוך הרב יונתן ספרא במטרה לשבץ את התלמידות.

"נכון שהיו עוד שותפים במלאכת הקודש אבל המאמץ העיקרי והעבודה הסיזיפית נפלה דווקא על הרב רובינשטיין שערב נסיעתו לחו"ל ישב במאמץ אחרון 'לסדר' את כל הבנות הנותרות על מנת שישתלבו במסגרות הראויות להן", טוענם ב'דגל'.

"העיקר התוצאה הסופית", אומרים ב'דגל', "והיא שהבנות ברובן כבר משובצות וזהו ההישג הגדול. קרדיטים? כצפוי כל אחד לוקח לעצמו".

יצוין כי באשר לשיבוץ התלמידות בבתי הספר היסודיים בעיר, אומרים גורמים בסיעה הליטאית כי גם ועדת השיבוץ של תלמידות בתי הספר בה חברים אברהם רובינשטיין, מנחם שפירא ומנהל אגף החינוך הרב ספרא סיימה את מלאכתה ולאחר עבודה מאומצת סודרו רוב כל הבנות בבתי הספר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר