דיווח מהודו

תומכי הקנאביס חוגגים: "ליצמן הצדיק, מלך ישראל חי וקיים!"

"סגן שר הבריאות הצדיק יעקב ליצמן. סחטיין עליך", כך בירך הקומיקאי גדי וילצ'רסקי על הודעתו של סגן שר הבריאות כי קנאביס יימכר בבתי מרקחת. גם ח"כ יחימוביץ בירכה: "ליצמן הטיל פצצה" (צפו)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גדי וילצ'רסקי מברך את ליצמן (באדיבות המצלם)

הצעד החריג של סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן מסיעת יהדות התורה למכירת קנאביס רפואי בבתי מרקחת, הפתיע רבים במערכת הפוליטית כמו גם בקרב הציבור הרחב בישראל שלא האמין כי דווקא הנציג החרדי יהיה זה שיפעל למען הנושא ש"נתקע" במהלך כהונתה של השרה הקודמת יעל גרמן מ"יש עתיד".

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן (מרים אלסטר / פלאש 90)

ח"כ שלי יחימוביץ פרסמה סטטוס בעמוד הפייסבוק שלה בו תיארה את הדברים כ"דרמה של ממש בוועדת הסמים". היא הוסיפה כי "סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, הוא ולא אחר מטיל פצצה: רופאים מומחים יתנו מרשמים לקנביס רפואי, ודינו יהיה פשוט כדינה של כל תרופה רגילה".

"פשוט. בבית מרקחת. בלי עינוי מתמשך של החולים שזה המזור היחיד לכאבם, בלי טרטורים והתעמרות, בלי פקס לפניות מיוחדות שהנייר תמיד נגמר בו. כל כך הגיוני, כל כך פשוט, כל כך אנושי. הרי יש שפע של תרופות מסוכנות פי כמה וכמה מקנאביס".

הודעתו של ליצמן

לדברי יחימוביץ: "קנאביס הוא לעיתים מקור התקווה והמרפא במקום שכל תרופה אחרת נכשלה. פרכוסים, פרקינסון, כאב עז, דיכאון ואובדן תיאבון מסוכן אצל חולים קשים. זה לא חדש שאני מעריכה את ליצמן עד מאוד. הנה כעת יש עוד סיבה".

גם בקרב פעילים חברתיים התקבלה הבשורה בשמחה של ממש. הקומיקאי גדי וילצ'רסקי, פעיל חברתי השוהה בהודו, שיגר ל"כיכר השבת" ברכה מצולמת עבור סגן שר הבריאות החרדי.

(שאטרסטוק)

"שלום לך סגן שר הבריאות הצדיק יעקב ליצמן. סחטיין עליך ליצמן. צעד קטן לליצמן וצעד גדול לליגליזציה. אנו מקדישים לך מהודו את השיר - ליצמן מלך ישראל".

בהמשך הסרטון, מעשנים חבריו של גדי קנאביס ושרים יחד במקהלה: "ליצמן מלך ישראל חי וקיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר