צפו בעדות הגר"ד יוסף

כיצד התבטא אחד האדמו"רים על הגאון רבי ראובן אלבז?

הגאון רבי דוד יוסף השתתף בסיום מסכת סנהדרין לבעלי בתים בישיבת "אור החיים" וסיפר כיצד התבטא אחד מגדולי האדמו"רים על הגאון רבי ראובן אלבז: "רוצה להיות לידו בעולם הבא". צפו (חרדים)

(באדיבות המצלם)

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, השתתף בסיום מסכת סנהדרין לבעלי בתים הלומדים בישיבת "אור החיים" ודיבר בשבחו של ראש הישיבה וחבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז

"אני שואל אתכם, מה אני עושה פה, מה הקשר שלי למקום הזה, הרי אני לא מכיר פה אף אחד", אמר הגר"ד יוסף , "אילו הייתי יודע שמרן ראש הישיבה הגאון הגדול הרב אלבז שליט"א יהיה פה, נו, אז רק כדי לבוא בשבילו זה כדאי, לשבת איתו כל פעם זה קורת רוח וחיזוק עצום, אבל לא ידעתי שהוא נמצא פה".

"ובכן, זכינו שנמצא איתנו מרן ראש הישיבה שברוך ה' היום נמצא בשורה הראשונה של הנהגת הדור, הנהגה של גדולי תורה ומקימי עולה של תורה", הוסיף הגר"ד יוסף.

בשלב זה סיפר הגר"ד: "הייתי פעם באיזה אירוע וישבתי ליד אחד מגדולי האדמורי"ם בדור (הוא גדול מאוד גם בתורה ואבא זצוק"ל העריך אותו מאוד בלימוד), הוא אמר לי, אני כל החיים שלי חושב על העולם הבא שלי, איפה אני אהיה בעולם הבא, ואם זה היה תלוי בי הייתי מבקש להיות ליד הרב אלבז, 'ומצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד', הזכות זיכוי הרבים שיש לו זה דבר שאין לתאר".

הגר"ד יוסף המשיך לחזק את הלומדים וסיפר כיצד אביו, מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, היה מתייחס לתלמידיו של הרב אלבז ביראת כבוד.

"תמשיכו עם השאיפה הגדולה, אשריכם שאתם לומדים ברמה כזאת גבוה, אתם ממשיכי דרכו של אור החיים הקדוש, זה ישיבת אור החיים - עמל התורה בהתגלמותו, זוהי השאיפה שכל אחד יגיע למקסימום הכוחות שנתן לו הקב"ה", סיים הגר"ד את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר