אוי לבושה

בכיר ברכבת נתפס גונב חפצים של נוסעים

מנהל בכיר ברכבת ישראל נתפס כשהוא גונב מחדר אבידות ומציאות חפצים של נוסעים. הנהלת הרכבת הפסיקה את עבודתו, אך לא הגישה תלונה במשטרה (חדשות, רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
רכבת ישראל, ארכיון (צילום: הילה גוטריימן, פלאש 90)

אין גבול לחוצפה: מנהל בכיר ברכבת ישראל התפטר לפני כשבועיים לאחר שנתפס כשהוא גונב חפצים של נוסעים מחדר אבידות ומציאות באחת מתחנות הרכבת בתל אביב. כך נחשף היום (שני) באתר ynet.

על פי הדיווח, לפי מקורות ברכבת, המנהל הבכיר, מהוותיקים ברכבת ישראל, לא ביצע את המעשה לבדו אלא בעזרת עוד מספר עובדים, בהם מנהל נוסף שזו אינה הפעם הראשונה בה הוא נתפס מבצע עבירה.

לאחר שהתעורר החשד לגניבה, הותקנו במקום מצלמות אבטחה שתיעדו את העובדים כשהם לוקחים חפצים השייכים לנוסעי הרכבת. העובד הבכיר זכה לדברי גורמים שונים להערכה רבה בתפקידיו עד עתה.

ברכבת ישראל אישרו את הפרטים, אך למרות זאת בחרו שלא להגיש, עדיין, תלונה במשטרה. "בתקופה האחרונה התעורר חשד הנוגע לאופן התנהלות הממונים על חדר האבידות ומציאות, הנמצא בתחנת תל אביב סבידור מרכז, וביוזמת הנהלת רכבת ישראל החלה חקירה סמויה. ממצאי החקירה הפנימית העלו כי אכן נלקחו חפצים ממרכז האבידות והמציאות", נמסר מרכבת ישראל.

"לאור הממצאים, הופסקה עבודתם של המעורבים באירוע. החקירה והבירורים המשמעתיים עדיין מתנהלים בימים אלו ומיד עם סיומם, תוגש תלונה למשטרה ויועברו אליה כל החומרים שנאספו".

עוד נמסר מרכבת ישראל כי "יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל דיווח על האירוע לשר התחבורה, שר האוצר, מבקר המדינה, לרשות החברות ולחברי דירקטוריון רכבת ישראל. רכבת ישראל, רואה את האירוע בחומרה רבה ומדגישה כי אירועים מסוג זה יטופלו ביד קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר