במקביל להתייעצות של אדמו"רי אגו"י: גפני נועד עם בכירים באוצר

בכירים באוצר הציגו לח"כ משה גפני את הצעת הפשרה לקצבאות הילדים, במסגרתה הכסף יועבר לקופת חיסכון שתיפתח בגיל 18. במקביל, מועצת אגו"י נוטה לאשר את הפשרה (חרדים, חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ גפני (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

הפשרה בנושא קצבאות הילדים: בכירי האוצר נועדו הבוקר (שני) עם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן והציגו בפניו את התוכנית החלופית במסגרתה ימנעו מתוספת לקצבאות הילדים ובמקומה יקדמו תכנית חדשה לפיה סכומי הכסף יישמרו לילד עד הגיעו לגיל 18.

ליצמן האזין לבכירי האוצר והודיע כי הוא צריך לקבל על כך את אישורם של גדולי ישראל. הערב נערכת התייעצות טלפונית בין חברי מועצת גדולי התורה של תנועת אגודת ישראל שעל פי ההערכה צפויים לאשר בשינויים כאלו ואחרים את התמיכה בתוכנית וממילא בתקציב.

במקביל, נועדו בכירי משרד האוצר בשעה האחרונה עם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בניסיון לקבל את הסכמתו לפשר. גפני נציג מספר הסתייגויות לפשרה, ואנשי האוצר אמורים לשוב אליו עם תשובות בנושא.

בכירי האוצר וראשי הקואליציה קיימו בימים האחרונים ישיבות אינטנסיביות עם גפני בנושא תקציב המדינה שאמור להיות מאושר בחודשים הקרובים לשנים 2015 ו-2016, כאשר הדיונים יתקיימו בוועדת הכספים ולאחר מכן התקציב יובא לאישור מליאת הכנסת.

מלשכתו של ח"כ גפני נמסר כי "טרם ברור אם יקבל את המתווה החדש שהציגו במשרד האוצר, אם כי מדובר בפשרה סבירה לאור המצב של קיצוץ צפוי במשרדי הממשלה, "מדובר בפשרה שמוצעת ע"י האוצר, ח"כ גפני בוחן את הנושא, הציג מספר הסתייגויות ענייניות. ביממה האחרונה הוא נועד בנושא גם עם חברי סיעתו, ובקרוב יחליט האם לתמוך בפשרה שהוצגה בפניו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר