צפו: יחידת 669 באימון מיוחד בארה"ב

חילוץ אזרחים מאזור אסון, חילוץ חיילים מזירת התרסקות, פינוי עובדי שגרירות שנקלעו למתקפת טרור וחילוץ נפגעים מאוטובוס שהותקף על-ידי מחבלים. צפו באימון המיוחד של יחידת 669 בארה"ב (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(וידאו: מתוך העמוד של חיל האוויר)

חילוץ אזרחים מאזור אסון, חילוץ חיילים מזירת התרסקות מטוס בשטח עוין, פינוי עובדי שגרירות שנקלעו למתקפת טרור וחילוץ נפגעים מאוטובוס שהותקף על-ידי מחבלים. את כל התרחישים הללו תרגלו לאחרונה אנשי יחידת 669 במסגרת אימון חילוץ בינלאומי, שמתקיים מדי שנה בארה"ב.

משלחת 669 מנתה מספר קצינים בכירים של היחידה שטסו לארה"ב כדי להיחשף לתרגולות שונות, אמצעי לחימה מתקדמים ופלטפורמות מוסקות חדשות אשר נמצאות בשימוש יחידות חילוץ מרחבי העולם. בנוסף, אנשי היחידה בחנו השתתפות שנתית בתרגיל הבינלאומי.

זו הפעם הראשונה שאנשי יחידת 669 משתתפים בתרגיל, שהתקיים זו השנה העשירית. בתרגיל השתתפו 2,100 מחלצים מיחידות חילוץ של צבאות מ-13 מדינות, כאשר המחלצים טסו 1,030 שעות טיסה והשתתפו בלמעלה מ-50 משימות חילוץ מוטסות.

שיתוף הפעולה ההדוק ביותר של יחידת החילוץ הישראלית נרשם עם יחידות החילוץ של צבא ארה"ב. היחידות הרכיבו צוותים משולבים ובמשך שבוע התאמנו יחד על תרחישים מגוונים. הצוותים המשולבים טסו ביחד ב"מגרש משחקים" ענק שנפרס על פני עשרות אלפי קילומטרים בשטחים הפתוחים של אריזונה וניו-מקסיקו. בנוסף, היחידות התאמנו על חילוץ מתוך שטח בנוי בכפר שכולו מוקדש לדימוי לוחמה בשטח אורבני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר