בגלל פוסט בפייסבוק

מרגש: מאות הגיעו לשמח חתן וכלה בודדים

חתן וכלה יתומה שנישאו הערב בעכו, הגיעו לאולם וגילו כי הוא כמעט ריק מאורחים. פוסט שפורסם בפייסבוק הצליח להביא מאות בני אדם שהגיעו לשמח חתן וכלה ביום המרגש בחייהם • צפו (חדשות, בארץ)

(צילום: באדיבות "חדשות 0404")

חתן וכלה יתומה, שנישאו הערב (שני) בעכו, הגיעו לאולם וגילו כי הוא כמעט ריק מאורחים. פוסט שפורסם בפייסבוק הצליח להביא מאות בני אדם שהגיעו לשמח חתן וכלה ביום שמחתם.

בפוסט הראשון, שפורסם בעמוד הפייסבוק "חדשות 0404", נכתב בתחילה: "ברגעים אלה נערכת חתונה באולמי טופז בעכו. החתן והכלה (יתומה) וביום חגם האולם ריק. כל מי שיכול לסייע, לבוא ולשמח את הזוג - זו מצווה גדולה! אנא שתפו והפיצו!".

ואכן, תוך זמן קצר החלו אנשים להגיע אט אט. בעמוד פורסמה תמונה מהאולם, בה נראים אנשים שהגיעו לשמח את החתן והכלה. "אולם טופז בעכו כעת. לאחר הסטטוס מתחילים להגיע לכבד את הזוג ביום חתונתו. עם גדול ומיוחד!" נכתב מתחת לתמונה.

אולם האירועים בעכו זמן קצר לאחר פרסום הפוסט (צילום: באדיבות "חדשות 0404")

זמן קצר לאחר מכן זה כבר הפך לאירוע ענק ושמח במיוחד, כאשר מאות בני אדם - חרדים, דתיים, חילונים, אשכנזים וספרדים - הגיעו לאירוע. מנהל העמוד, בועז גולן, כתב: "גאה להיות חלק מעם כה מיוחד וגדול. אתם אחים. פשוט גדולים מכולם. סטטוס בחדשות 0404 הפך אולם ריק לאולם מלא ועמוס באהבת חינם.

בועז גולן עם קרובי החתן והכלה (צילום: באדיבות "חדשות 0404")

"שמחתם זוג ביום חתונתו, שפתח את הערב עם כ-20 אורחים בלבד... לראות את דמעות האושר של הכלה ואת העם היפה שלנו - אושר עילאי. מאושר להיות חלק מכם, כאן בחתונה המרגשת באולמי טופז בעכו".

לסיום כתב גולן, "אחד מבני המשפחה ניגש אליי והודה על הסטטוס שפורסם ותשובתי הייתה כה פשוטה: 'חביבי, תביט למעלה, זה לא אנחנו. עם ענק נמצא בארץ הקודש'. ברוכים תהיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר