חשיפה

אריה דרעי: "מוכנים לעבור פוליגרף שהצבענו עבור נאוה בוקר"

החשש מפני משבר עם ראש הממשלה נתניהו הביא את ש"ס להצהיר בפני יו"ר הקואליציה כי ח"כי הסיעה מוכנים להיבדק בפוליגרף כדי להוכיח שהצביעו עבור נאוה בוקר לוועדה למינוי דיינים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מוכנים לעבור פוליגרף. אריה דרעי ובנימין נתניהו, בשבוע שעבר (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

משבר הוועדה למינוי דיינים: מאז יום רביעי האחרון שורר מתח בין סיעות הקואליציה לאחר שח"כ נאוה בוקר, מועמדת ראש הממשלה בנימין נתניהו לתפקיד חברת הוועדה למינוי דיינים, הפסידה בבחירות מאחורי הפרגוד במליאת הכנסת למועמדת האופוזיציה.

גם הבוקר (שלישי) בכירי הליכוד מעריכים כי מי שבגד בנתניהו ולא הצביע עבור ח"כ נאוה בוקר הם חברי הכנסת מש"ס. בכיר בלשכת נתניהו הסביר בסוף השבוע ל"כיכר השבת" כי הערכתם מבוססת על כך שדרעי הבהיר לנתניהו כי אינו מרוצה מהעובדה שבוקר היא המועמדת, זאת לאחר שנחשפו דבריה של בוקר מערב הבחירות נגד הרבנות הראשית.

מנגד, בש"ס ממשיכים לטעון כי לאחר שנתניהו החליט שבוקר היא המועמדת של הקואליציה, למרות הכל, חברי הכנסת נשמעו למשמעת הקואליציונית והצביעו מאחורי הפרגוד עבור נאוה בוקר.

"כיכר השבת" חושף היום כי בין היתר, בניסיון להוכיח שחברי הכנסת הצביעו לבוקר ובכדי למנוע משבר עם ראש הממשלה, הציעו בכירי ש"ס כי חברי הכנסת יעברו בדיקת פוליגרף בה יוכח שהם אכן הצביעו עבור בוקר.

במהלך ישיבת סיעת ש"ס אתמול, התייחס דרעי לנושא ואמר לחברי הכנסת: "אני הצבעתי עבור בוקר, כך גם אתם, אמרנו לליכוד שאנחנו מוכנים לעבור בדיקת פוליגרף".

יתירה מכך, ל"כיכר השבת" נודע כי ח"כ יצחק וקנין שיגר מכתב, בתיאום עם היו"ר דרעי, ליו"ר הקואליציה ח"כ צחי הנגבי והבהיר לו ח"כי ש"ס הצביעו עבור בוקר וכי הוא מוכן שחברי הכנסת יעברו בדיקת פוליגרף.

אחד מחברי הכנסת של ש"ס אומר ל"כיכר השבת" כי "אחרי שבוקר הגיעה והבהירה את הדברים שפורסמו ב"כיכר השבת", וחזרה בה והבטיחה לשמור על כבוד הרבנות והדיינים אני הצבעתי עבורה. אני לא יכול לדעת מה שאר החברים עשו מאחורי הפרגוד, אבל ברוח הדברים באותו ערב היה נראה שרובם הצביעו עבור בוקר, אני לא יכול להבטיח שזה מה שהיה".

ככל הנראה, המכתב של ש"ס - שנשאר בסוד - הוא שגרם לבלבול אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו כפי שבא לידי ביטוי אתמול בישיבת סיעת הליכוד כאשר אמר: "אני לא יודע מי מחברי הכנסת בגד" והצהיר כי "צריכים לדרוש פיצוי ולא נקמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר