נהג ההסעות ששכח ברכב את החוסה שמתה שוחרר

ויסאם חג'יר נהג ההסעות ששכח ברכבו את החוסה תשושת הנפש שמתה כתוצאה מכך, שוחרר ממעצר בתנאים מגבילים. לטענתו, לא הוא האחראי לכך, אלא עובדת ההוסטל שמקבלת את החוסים (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: דודי ועקנין - פלאש90)

בית המשפט השלום בחיפה שחרר בתנאים מגבילים את ויסאם חג'יר, נהג ההסעות מחיפה ששכח ברכבו נוסעת תשושת נפש, שנפטרה כתוצאה ממכת חום כמה שעות לאחר שנמצאה.

האירוע התרחש בתחילת השבוע, אז הנהג הסיע את החוסה ועוד 17 אנשים נוספים לעבודה במתחם מוגן בטירת כרמל, אולם האישה נשארה ברכב והתגלתה רק כעבור חמש שעות, כשהיא מחוסרת הכרה ברכב. לאחר יממה של אשפוז נפטרה האישה בבית החולים.

בבית המשפט טען חג'יר כי הוא לא אחראי. "זו לא הייתה האחריות שלי לבדוק. אני הבאתי אותם למקום והייתה שם אישה שקיבלה אותם ועזרה להם לרדת מהרכב. אני רק עזרתי להוריד את ההליכונים שלהם", אמר החשוד.

לטענת הסנגורית שלו, עו"ד סנדי מארון, במקום העבודה קיבלה עובדת המתחם את פני החוסים, סייעה להם לרדת מהמיניבוס ואף קיבלה רשימה עם שמות כל החוסים שיצאו מההוסטל. עם זאת, גם היא לא הבחינה בהיעדרה של המנוחה. מארון טענה כי ייתכן ויש אחראים נוספים למחדל, שטרם נעצרו או נחקרו.

קצין במשטרה אמר כי "אין ספק שהשארתה ברכב הביאה למותה. היא לא הייתה יכולה לעזור לעצמה. בחוץ היו 40 מעלות ובפנים הטמפרטורה מגיעה אפילו ל-100 מעלות. אישה במצב בריאותי כמו שלה לא הייתה יכולה לפתוח את הרכב מבפנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר