קניות מסין ומהפכת השופינג באינטרנט שפוקדת את הישראלים

אז הנה עוד צעד שעשינו לקראת העתיד, יותר ויותר ישראלים מתחילים לנסות את אפשרויות הקניות מסין – מה גורם למהפכת השופינג באינטרנט?

(פיקסביי)

עד לא מכבר כלכלת האינטרנט של סין הייתה מבוססת בעיקר ככוח צרכני, קרי: הסינים היו מבצעים בעיקר - שופינג באינטרנט. סין הייתה המדינה המובילה בעולם בכל מה שנוגע למשתמשי אינטרנט (אין תחרות למיליארדי סינים) ובניית אסטרטגיות מסחר אלקטרוניות אך הסינים פיגרו אחרי ארצות הברית במכירות דיגיטליות דרך האינטרנט, ככלי לשיפור ההיבטים העסקיים שלהם, וקניות מסין היו בסדר גודל קטן ביחס לפוטנציאל האדיר שטמון בה.

בשנים האחרונות זה משתנה ונראה שסין מטפסת במהירות בעקומת המכירות הדיגיטליות ברשת. בזמן האחרון קניות מסין הפכו יותר ויותר פופולאריות ויש פרץ של מומנטום שעומד לשנות את הצמיחה של סין.

חברות גלובליות מזהות את השינוי הדראסטי הזה ומבינות שיש גל חדש של שופינג באינטרנט שמשנה את אופי התחרות העולמית והוא קורה כול כולו בסין. מזהות ומנסות להדביק את הקצב. חברות בכל העולם החלו להשקיע באתרי קניות מסין אבל לא רק. הן גם יודעות שכדי לשמן ולייעל את שוק המכירות הסיני יש צורך בשירותים תומכים, דוגמת: פלטפורמות דיגיטליות חדשות, אמצעים לניתוח בסיסי נתונים גדולים ומתקדמים, צורך הולך וגובר במחשוב ענן, תקשורת אלחוטית ועוד. כך ששרשרת הצמיחה אמנם משפיעה עמוקות על כלכלתה של סין, אך יש נהנים רבים נוספים שמרוויחים על אף הם שאינם סינים.

המהפכה הסינית הגיעה לישראל

בישראל מורגשת היטב המהפכה הסינית והיא שינתה את הרגלי הצריכה של הישראלים לבלי היכר. לפני מספר שנים, ישראל מוקמה במקומות האחרונים בדירוג הקניות ברשת. הישראלים, חשדנים מטבעם, לא הרבו לרכוש מוצרים דרך האינטרנט, אבל משהו השתנה ואנחנו מרגישים את זה היטב.

ייתכן ויוקר המחיה והמשבר הכלכלי הביאו ישראלים "לרעות בשדות זרים", אבל זו לא הסיבה היחידה. יש עלייה מתמדת בעקומת הרכישות מסין והיא נוכחת לא רק בשוק הישראלי, כי אם בכל העולם. על פי נתונים אחרונים עולה שישראל נמצאת במקום ה-10 ברכישות מסין.

אז מה אנחנו קונים בסין?

בעיקר: בגדים, נעליים, צעצועים, אקססוריז, סמארטפונים, מטענים, מצלמות, מוצרי חשמל, גאדג'טים, מוצרים למטבח, כלי בית, תחפושות, ריהוט לבית, תאורה, פנסים, איפור, קוסמטיקה ומתנות.

ולמה אנחנו קונים בסין?

מחיר: אין ספק שהמחירים הם אחד הגורמים העיקריים לכך שאנחנו רוכשים מסין. אתרי המכירות מסין מציעים מחירים נמוכים באופן חסר תקדים. עם זאת, אנחנו יודעים שאנחנו מקבלים מוצרים ששווים את המחיר שלהם.

אספקה: האספקה המהירה והנוחה מורידים מאיתנו את הצורך לסור לחנויות ולקניונים ומאפשרים לנו לערוך את הקניות מהבית ולקבל את המוצרים ישירות אלינו לבית או לסניף הדואר הקרוב אלינו.

מבחר אדיר: הקטלוגים האדירים שנפרסים לפנינו כאשר אנחנו עורכים קניות ברשת, המבחר הגדול ואפשרויות החיפוש האינטואיטיביות הן יתרונות שאין להן אח ורע בעולם הממשי (בקניון או בחנויות).

גם בעברית: היום כבר לא צריך לדעת אנגלית ובטח שלא צריך לדעת סינית כדי לרכוש בסין. יש אתרי אינטרנט בעברית שפותחים לנו צוהר לכל המוצרים שנמכרים בסין.

אז היכנסו לנענע10 – הכל על קניות מסין ושופינג באינטרנט

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר