מדוע לחשוב על ניתוח להסרת משקפיים?

מי לא רוצה להיפטר אחת ולתמיד מהמשקפיים המטרידות, או מהעדשות שמייבשות את העיניים?! זה לא רק עניין של נוחות, אלא גם של בריאות. הכל על הסרת משקפיים וניתוחי לייזר ללא סכין (בריאות)

כיכר השבת | מקודם |
(שאטרסטוק)

ניתוח להסרת משקפיים זו פעולה אשר מונעת את כל המצוקה וההתעסקות עם משקפיים ועדשות מגע מציקות, ליתרת חיינו. בנוסף, הניתוח הינו הוצאה חד פעמית, לעומת הוצאות חוזרות ונשנות על משקפיים ועדשות מגע, בייחוד לבעלי משקפי מולטיפוקל להם זה יחסוך אלפי שקלים בהוצאות עתידיות.

ניתוח הלייזר להסרת משקפיים יכול להתאים למרכיבי משקפיים בעלי קוצר/רוחק ראיה וכן לבעלי צילינדר מגיל 18 ועד 60. יש לעבור בדיקת התאמה יסודית ולעמוד במספר קריטריונים בכדי להמצא מתאים לטיפול.

לבדיקת התאמה ללא תשלום ולפרטים נוספים- לחצו כאן

הכירו את שיטת Z-LASIK החדשנית, ללא שימוש בסכין!

Z-LASIK הוא הליך מתקדם לתיקון ראייה. בשיטה זו משתמשים במכשיר הלייזר 6-Ziemer FEMTO LDV כדי ליצור את שכבת המתלה. אין צורך בלהב מאחר שההליך כולו נעשה בלייזר - ופירוש הדבר שההליך בטוח הרבה יותר ומדויק לעומת שיטת הלאסיק הישנה שבה מבצעים חתך בקרנית ע"י להב כירורגי.

יתרונות שיטת Z-LASIK:

בטיחות: ההליך מתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית, מבוסס על ניסיון שנצבר בביצוע של מיליוני ניתוחים. הסיכון של תופעות לוואי בלתי רצויות הוא מזערי.

זמן התאוששות קצר, שיפור מיידי: שיפורים ראשונים מורגשים בתוך דקות שמרגע השלמת ההליך ותוצאות ראיה אופטימליות מושגות בדרך כלל בתוך פחות מארבע שעות.

תוצאות מעולות: הודות למכשיר הלייזר FEMTO LDV-6 תיקון הראיה נעשה בדיוק של מאית המילימטר.

הליך מהיר: הטיפול בשתי העיניים מסתיים בתוך פחות מעשר דקות. הזמן שבו הלייזר בא במגע עם העין מצטמצם למס' שניות.

הסרת משקפיים בלייזר מבצעים אצל המומחים של אסותא אופטיק

אסותא אופטיק מתמחה בטיפולי הסרת משקפיים בלייזר בטכנולוגיית No Touch System מהמתקדמות ביותר בעולם, ללא כל מגע של מכשור כירורגי בעין. הטיפולים מתבצעים ע"י מנתחי עיניים בכירים בעלי ניסיון של שנים רבות ואלפי מנותחים.

מרפאות העיניים של אסותא אופטיק פרוסות במרכזים הרפואיים של אסותא בישראל ומעניקות טיפול תוך הקפדה על איכות השירות, ושמירה על זכות הבחירה של המטופל.

לבדיקת התאמה ללא תשלום ולפרטים נוספים- לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר