"שאספר איפה פגשתי אותך?"

אורן חזן חוזר בו ומתנצל: "לא הייתה לי היכרות עם יצחק כהן"

שבועיים וחצי לאחר שאורן חזן איים לספר היכן "פגש את ח"כ יצחק כהן מש"ס" וכינה אותו חוצפן, חזן חוזר בו ומתנצל. "אין לי כל היכרות מוקדמת עם כהן" הבהיר חזן ודרש התנצלות גם מצד כהן (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) קרא הערב (רביעי) בפניי מליאת הכנסת התנצלות אישית בפני סגן שר האוצר ח"כ יצחק כהן מש"ס, זאת על הדברים שהטיח בו במליאת הכנסת לפני כשבועיים.

"בהמשך לחילופי דברים שהיו ביני לבין סגן שר האוצר חה"כ יצחק כהן, במליאת הכנסת ביום 15/7/2015 אני מבקש להבהיר כי דבריי כלפי ח"כ כהן, לפיהם, אני "אספר איפה פגשתי אותו" יצאו מפרופורציה ובדיעבד אני סבור כי לא היו במקומם ואני מתנצל עליהם" אמר חזן.

חזן הוסיף, "חשוב להזכיר שדברים אלה נאמרו לאחר שח"כ כהן העיר לי הערה פוגענית שפגעה בי עד מאוד. אני מצר על הפגיעה בח"כ כהן עקב אותם דברים ומבהיר כי כל קישור או קונוטציה שלילית שניתן היה להבין מדברים אלה אין בהן כל ממש, כמו גם שאין ממש במה שמנסים להדביק לי. אני חוזר ומדגיש כי אני מכחיש ודוחה את הטענות נגדי שלולא הן לא היה ניתן להבין כי היה מפגש שלילי בינינו".

חזן הדגיש: "למען הסר כל ספק, אין לי ולא היתה לי כל היכרות מוקדמת עם ח"כ יצחק כהן, למעט השתתפות בפאנלים במערכת הבחירות לכנסת ה-20".

לסיום קרא חזן לכהן התנצל בפניו גם כן: "אני קורא לח"כ כהן להתנצל אף הוא על שהלבין את פניי ברבים ואני מקווה שבכך תמה פרשה זו, וכי גם אחרים יקפידו בכבודי שלי שהיה למרמס בחודש האחרון".

העימות בין חזן לכהן (ערוץ הכנסת)

כזכור, לפני כשבועיים פרץ עימות מילולי חריף במליאת הכנסת בין סגר שר האוצר ח"כ יצחק כהן (ש"ס) לבין ח"כ אורן חזן (הליכוד) כאשר השניים החליפו מהלומות מילוליות האחד כלפי השני.

האירוע החל כאשר חזן ניגש אל המיקרופון והעיר לכהן: "סגן השר כהן, כל ההתעסקות עם הכספים באוצר בלבלה אותך?". כהן הניף את ידו בביטול והשיב לחזן: "ההתעסקות עם הקזינו בלבלה אותך?". אלא שחזן מיהר להגיב: "פתחת איתי חזית. שאני אספר איפה אני פגשתי אותך? אנחנו לא נספר על זה עכשיו".

חזן עוד הוסיף: "אני מבקש שהחוצפן פה יחזור בו מהמילים שיצאו לו מהפה. אתה שמעת מה הוא אמר? חוצפן? לא, הוא יחזור בו ממה שהוא אמר".

סגן יו"ר הכנסת שניהל את הישיבה ח"כ חיליק בר ביקש מחזן להתנצל: "אני מבקש שתחזור בך מהביטוי. מדובר פה בחבר כנסת ותיק וסגן שר. לא קוראים חוצפן לחבר כנסת ותיק שמשמש סגן שר".

לאחר עימות שנמשך בין בר לחזן בעקבות סירובו להתנצל נאלץ חזן לחזור למקומו ללא שנשא את דבריו, אך לאחר שמשם המשיך לקרוא קריאות לעבר סגן השר כהן, בר הורה להוציאו מהמליאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר