קרב הטייקונים

ארקדי גאידמק תובע את לב לבייב ב-750 מיליון שקלים

איש העסקים ארקדי גאידמק תובע את איש העסקים לב לבייב ואת רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר בסכום של 750 מיליון שקלים. קבוצת לבייב בתגובה: "המטרה לערוך יחסי ציבור" (אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ארקדי גאידמק ולב לבייב (צילםו: Yossi Zeliger,Koni Gideon - פלאש 90)

תביעת הטייקונים והרב: הרב הראשי לרוסיה, הרב בערל לאזאר ואיש העסקים לב לבייב נתבעים על ידי איש העסקים ארקדי גאידמק, בגין הפסדים כספיים משמעותיים לאחר שלטענתו התחמקו מהסכם כתוב איתו.

התביעה על סך 750 מיליון שקלים הוגשה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב. בתביעה נטען כי הרב ואיש העסקים הסבו לו הפסדים הנאמדים ביותר ממיליארד דולר.

על פי ההסכם שנחתם בין לבייב לגאידמק, הראשון קיבל לידיו 50% מעסקי היהלומים של האחרון באנגולה, כאשר הרב החזיק בטיוטה בנאמנות את חלקו של גאידמק בשותפות.

גאידמק טען בתביעה כי הרב הראשי לרוסיה הפר את התחייבויותיו כנאמן על שמירת הסכם בין גאידמק לבין לבייב שהופקד בידיו בשנת 2001.

פרקליטיו טענו עוד כי לפני כמה שנים הפסיק לבייב להעביר לגאידמק כספים על חשבון חלקו בשותפות והכחיש את ההסכם שלכאורה לטענתם נחתם עימו.

עוד נטען כי גאידמק פנה לרב וביקש לקבל עותק של ההסכם אך זה תחילה הכחיש ומאוחר יותר שינה גרסאות לטענתו.

מקבוצת לבייב נמסר בתגובה: "גאידמק, שהפסיד בארבע ערכאות משפטיות שונות בעולם ואף נשא בהוצאות בית המשפט, ממשיך להטריד ואינו בוחל בכל אקט הזוי ותיאטרלי על מנת ליצור מצג בפני נושיו הרבים כי הוא פועל כדי לקדם, כביכול, תביעה בת תוקף נגד מר לבייב.

"תביעת הסרק הנוספת אותה הגיש גאידמק, שאין לה כל יסוד וכל שמץ של אחיזה במציאות וכל מטרתה הוא לערוך יחסי ציבור על חשבון שמו הטוב של מר לבייב - דינה להידחות בערכאות המוסמכות. בנסיבות אלו אין גאידמק ראוי לכל תגובה רצינית. אדרבא, יוסיף וינקוט בכל הצעדים הללו אשר אין בהם אלא כדי לבזות אותו עצמו ולהעמידו באור נלעג ומגוחך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר