התפתחות דרמטית

בית משפט בניו יורק זיכה את המחנך משה טאומבנפלד מסקווירא מהאשמות על התעללות בתלמיד

המחנך החסידי משה טאומבנפלד הואשם בהתעללות שנמשכה על פני שנים כנגד תלמיד, אולם בית המשפט בניו יורק החליט לזכות אותו מכל האישומים. משפחתו: "שמחים שהאמת יצאה לאור" (עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: פלאש 90)

התפתחות דרמטית בפרשת החשד להתעללות בסקווירא. בית המשפט במחוז רוקלנד בניו יורק קבע כי המחנך החסידי משה טאומבנפלד בן ה-55 ותושב העיירה סקווירא שנחשד בהתעללות בנער צעיר - אינו אשם במעשים שיוחסו לו.

טאומבנפלד, שאיבד את רעייתו בפיגוע הטרור בקו 2 בירושלים, הואשם ע"י נער תושב השיכון החסידי בהתעללות במשך חמש שנים.

על פי כתב האישום, ההתעללות החלה לאחר מתקפת הטרור במגדלי התאומים ב-11 לספטמבר 2001, כאשר הילד החרדי ביקש למצוא מרגוע לפחדיו, ונמשכה עד שנת 2006 בהגיעו לגיל הבר מצווה. בני המשפחה והנער האשימו את מנהיגי החסידות בקשר של שתיקה סביב המעשים.

במהלך הדיונים שמר הנאשם על שתיקתו, ואילו עורך דינו ג'רארד דמיאני אמר לשופטים כי הלקוח שרוי במתח גדול בשל האישומים העומדים נגדו. הערב כאמור בית המשפט פסק כי הנאשם הינו זכאי.

בני משפחתו של טומבנפלד הביעו שמחה על הצדק לדבריהם שנעשה עם קרוב משפחתם, אך הביעו במקביל כעס על רשויות החוק שגרמו לעינוי דיון ולהוצאת שם רע במשך שנים ארוכות על לא עוול בכפו. "אנו שמחים שהאמת יצאה לאור וכל מה שטענו התברר כשקרים מן היסוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר