פרסם בפייסבוק תמיכה בישי שליסל - ונעצר

בנו של ח"כ לשעבר, נעצר לאחר שפרסם פוסט בפייסבוק בו תמך בישי שליסל, הדוקר הנתעב מירושלים. "לא יכולת לעשות הפעם עבודה קצת יותר יעילה?" כתב לשליסל (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ישי שליסל בית המשפט, היום (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

בנו של חבר כנסת לשעבר, נעצר הלילה (שישי) לאחר שפרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו, בו הביע תמיכה במעשיו של ישי שליסל, שביצע את הדקירות ב"מצעד התועבה" בירושלים אמש.

"ישי שליסל - אם כבר החלטת לדקור בפעם השנייה, ועוד זמן קצר אחרי שהשתחררת מעשר שנות מעשר, לא יכולת לעשות את העבודה קצת יותר יעילה? לצערי אתה עכשיו לא הולך להשתחרר כל-כך מהר, אז לפחות היית מצליח להרוג כמה מהסוטים הארורים האלה! חבל! צריך לקוות שלפחות אחד משני הפצועים קשה ימות. למרות שממה שאמרו בחדשות זה לא נראה ככה" כתב החשוד בדף הפייסבוק שלו ועורר זעם רב.

גולשים רבים, בהם גם חבריו, הזדעזעו מהדברים ותקפו אותו בחריפות. לטענת חלק מהגולשים הוא אינו שפוי. עם זאת, הוא לא התנצל על דבריו ואף הוסיף, "עם כל הכבוד לכל ה'מזועזעים' מדבריי והפניות למשטרה, אין בדבריי בדל של הסתה לפגיעה. מעולם לא פגעתי בזבוב וזו ממש לא מליצה. כן, אני שונא את הלהט"בים. כן, יש לי אמפטיה לשליסל, אבל לא למעשה. כי אני חושב שהמעשה הוא מטומטם".

"כן, זכותי לייחל למותם של מי שעברו על החמורה שבעבירות (גילוי עריות) בלב לבה של עיר הקודש, ולא פעם אמרתי גם בעבר (והדברים מתועדים) שבכל מצעד תועבה שכזה אני מייחל שייפול עליהם קסאם וימחץ למוות אלפים מהם, וכל אותם אפסים קטנים ועלובים שקוראים לי 'אדם חשוך' – זה רק מחזק אותי יותר בצדקת דבריי וגורם לי להיות שמח (ו'גאה') בדבריי. נ.ב. – תמשיכו בפסטיבל התקשורתי. כולנו יודעים שאם היו נדקרים שישה מתנחלים או שישה חרדים היו מדברים על כך אולי חמש דקות ועוברים לאייטם הבא".

הלילה הגיעו שוטרי הסיור של משטרת קריית מלאכי לביתו של החשוד בהסתה, עצרו אותו ומחשבו הוחרם על ידי המשטרה. בחקירתו הודה בדברים ואמר כי "אני אמשיך בהסתה נגד הקהילה. החלום שלי זה להיות מפורסם".

הוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית ובהמשך היום הוא יובא בפני שופט לדיון בהארכת מעצרו. המשך החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר