"מנסים לכסות על המחדל"

י-ם: המשטרה עצרה אישה בחשד להתנגדות ל'מצעד התועבה'

כוחות גדולים של משטרה הגיעו בשעה האחרונה לשכונת בית ישראל בירושלים ועצרו אישה בחשד להתנגדות ל"מצעד התועבה" שנערך בעיר. כבר ביום חמישי היא נעצרה, נחקרה ושוחררה (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
התגודדות סביב ביתה של האישה, ביום חמישי (צילום: כיכר השבת)

כוחות גדולים של משטרה הגיעו בשעה האחרונה (שבת) לשכונת בית ישראל בירושלים ועצרו אישה בחשד שבעלה התנגד בשנים האחרונות ל"מצעד התועבה". כך על פי פרקליטה.

האישה, שנעצרה לראשונה בפרשה כבר בלילה שבין חמישי לשישי האחרון, שוחררה ביום שישי והייתה אמורה להגיע אל מגרש הרוסים בעיר ולהתייצב לחקירה רק בתחילת השבוע. עם זאת, מסיבה שטרם ברורה במשטרה החליטו שלא להמתין ועצרו אותה כבר הערב.

התגודדות סביב ביתה של האישה, ביום חמישי (צילום: אהרן רבינוביץ', כיכר השבת)

לטענת בני המשפחה, לאחר שביום חמישי עצרו אותה שוטרים גברים באלימות, הפעם המשטרה הגיעה עם שוטרות שעצרו אותה, וגם הפעם השתמשו באלימות מיותרת. לאחר מכן היא הובהלה לבית החולים. גם הלילה וגם ביום חמישי בעלה של האישה לא היה בבית בזמן המעצר וכך ניצל ממעצר.

החשוד בדקירות במצעד, ישי שליסל (צילום: פלאש 90)

פרקליטה של האישה, עו"ד איתמר בן גביר אמר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "משטרת ירושלים מנסה לכסות על המחדל החמור שהיה לה בסיפור עם שליסל ופשוט מתנכלת ומתאכזרת ליהודים. כל חטאה של הרבנית זה שבעלה מתנגד למצעד והמשטרה החליטה להיטפל עליה וחוצה גבולות וקווים אסורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר