שלוחי חב"ד שרים לרבי: "ברוב שירה וזמרה"

שלושה שלוחי חב"ד מרחבי העולם, התקבצו יחד בכדי לבצע אלבום חדש, המורכב כולו מניגונים לכבוד הרבי מליובאוויטש, אשר מילותיו לקוחות מפרקי התהילים שהולחנו לשנות הולדתו. האזינו (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(עטיפת הסינגל)

הרב זוהר דוד - שליח חב"ד ברישיקש שבהודו, אחיו הרב נועם דוד - שליח חב"ד ורב הישוב כפר הנגיד, וארז לונברג אחראי על בתי חב"ד המפליגים על האניות ברחבי האוקיינוס, התקבצו יחד בכדי לבצע אלבום חדש, המורכב כולו מניגונים לכבוד הרבי מליובאוויטש, אשר מילותיו לקוחות מפרקי התהילים שהולחנו לשנות הולדתו.

בחב"ד ישנה מסורת לומר בכל יום את פרק התהילים השנתי שמציין את שנת הולדתו של הרבי. השנה, שנת תשע"ה, השנה ה-114 להולדתו, אוחזים חסידי חב"ד בפרק קי"ד - "בצאת ישראל ממצרים". אחד המסרים האחרונים של הרבי מחב"ד, ביום בו קיבל את הארוע המוחי, הוא "ברוב שירה וזמרה".

הרב יצחק גינזבורג, נוהג גם הוא להלחין פסוקים מתוך הפרק השנתי. בצד עיסוקיו בכתיבה והרבצת תורה הוא משקיע במוסיקה ורואה בכך שליחות. לבקשת הרב, נטלו על עצמם מספר תלמידים-מוסיקאים להפיק אלבום מקצועי המלקט את הלחנים שהלחין בעשור האחרון במיוחד לפרק של הרבי.

ברוב שירה וזמרה – האלבום החדש הרואה אור בימים אלה, מכיל עשרה ניגונים של שמחה ודבקות, בהפקתו המוסיקלית של עובד מוניס ובהפקה קולית של ארז לונברג. טובי המוסיקאים נטלו חלק בהפקת האלבום, בינהם: נדב בכר, אורן צור, מנחם הרמן, ששי מזרחי ועוד. הסולנים הם כאמור, ארז לונברג והאחים-הרבנים זוהר ונועם דוד, כשאליהם מצטרפים הרב בנימין רוזנצוויג- ר"מ בישיבת רמת השרון (בשיר ברכי נפשי), אחיה ויט ומנחם מענדל קרוגר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר