שביתת פתע

ירושלים: הנהגים משביתים את הרכבת הקלה; "בריונות מאוסה"

ללא כל הודעה מוקדמת, הודיעו הבוקר ועד הנהגים של הרכבת הקלה בירושלים, על שביתה ושיבוש נסיעות הרכבת, במחאה על תנאיהם. מהיום תדירות הרכבת הייתה אמורה להיות כל 6 דק' (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש - פלאש90)

שביתת פתע: ועד הנהגים והסתדרות העובדים הודיעו הבוקר (ראשון), ללא כל הודעה מוקדמת כי הם משביתים את פעילות הרכבת הקלה בירושלים.

הנהגים פתחו בשביתה ביום העמוס ביותר בפעילות הרכבת, וזאת כמחאה על תנאי העסקתם על רקע הגברת תדירות הרכבות. משרד התחבורה נערך לתגבור קווי האוטובוסים.

הנהלת הרכבת הקלה בירושלים, הגישה עתירה לבית הדין לענייני עבודה במטרה למנוע את ההשבתה.

במשרד התחבורה אמרו, כי הם פועלים בעקבות ההודעה על השביתה והחלו לתגבר את קווי האוטובוס בעיר וזאת על מנת למזער את השיבושים הצפויים בעקבות השביתה.

מחברת סיטיפס נמסר כי "זוהי התנהגות בריונית שנעשית מסיבות טקטיות בלבד ופוגעת משמעותית בשגרת החיים בעיר על גבו של הציבור. העיתוי אינו מיקרי. לטובת שיפור השירות לנוסעים, הוחלט בתיאום עם העירייה ומשרד התחבורה על שיפור תדירות הרכבות הקלות לאורך רוב שעות היום כך שבכל 6 דקות תגיע רכבת וזמני ההמתנה בתחנה יתקצרו. תוכנית חשובה זו הייתה אמורה להתחיל היום את פעילותה".

"לצערנו, ועד הנהגים וההסתדרות מנצלים מועד זה באופן ציני, על גבם של הנוסעים תוך נקיטה בטקטיקה של השבתה ואיומים. לא יתכן שוועד הנהגים וההסתדרות יגרמו להשבתת עיר שלמה וייקחו כבני ערובה ציבור של 140,000 נוסעים ביום. לא יכול להיות שוועד הנהגים יהיה זה שיקבע בבריונות מאוסה איך ומתי הרכבת נוסעת", הוסיפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר