"רגעים קשים של חרדה"

כך ישי לפידות וחבריו ניצלו מלינץ' ערבי בירושלים

נס של ממש אירע אמש בירושלים לאנשי המוזיקה החסידית, האמן ישי לפידות שנסע ברכבו יחד עם הזמר נתנאל ישראל והקלידן יעקב אזולאי כאשר נקלעו ללינץ' ערבי במזרח ירושלים (ברנז'ה, אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ישי לפידות (צילום: באדיבות המצלם)

נס של ממש אירע אמש (מוצאי שבת) בירושלים לאנשי המוזיקה החסידית, האמן ישי לפידות שנסע ברכבו יחד עם הזמר נתנאל ישראל והקלידן יעקב אזולאי.

השלושה היו בדרכם מים המלח לעיר העתיקה בירושלים למופע של עיריית ירושלים. על מנת להגיע במהירות המירבית הם רשמו בתוכנת ה"וויז" - "העיר העתיקה".

אלא שמתברר כי תוכנת הניווט ניווטה אותהם אל העיר העתיקה בירושלים המזרחית כך שלפתע מצאו עצמם האמנים בתוך סמטה צרה מאוד כשלצד הרכב עומדים עשרות צעירים ערבים הצורחים קללות ונאצות בערבית ומטלטלים את הרכב.

לדברי היושבים ברכב, נראו מאחור בחורים מבוגרים שרצו אל הרכב בצעדים מאיימים.

לפידות שישב על ההגה לא חשב פעמיים ובקור רוח צפר כמה פעמים וסחט את דוושת הגז תוך שהוא לוקח סיכון שהנערים בקדמת הרכב לא יזוזו, יפגעו, והעסק יילך ויסתבך.

הנערים המקיפים את הרכב החלו להכות בחוזקה על האוטו כשחלקם החלו ללקט שברי אבנים ומקלות על מנת ליידות לעבר האמנים.

לפידות דהר בתוך הסמטאות הצפופות כשמידי פעם תושבים ערבים מנסים לחסום את דרכו אך הוא לא וויתר. הוא ידע שאם הוא יעצור הוא יותר לא יוכל להמשיך.

לאחר דקות ספורות פגשו השלושה כח מג"ב שליווה אותם עד ליציאה למרכז העיר.

בשיחה עם "כיכר השבת", מספר לפידות כי מדובר היה בנס של ממש. "עברו עלינו ממש רגעים קשים של חרדה כאשר היינו בסכנה מוחשית. הודו לה' שהדבר נגמר בהצלחה שלנו לחלץ עצמינו בשלום ללא פגע מתוך אותם פורעים".

"הייתי מרוכז על ההגה, ועל איך אני מחלץ מהסיפור הזה אותי ואת שני חבריי, הוא מספר, "רק שיישבנו לאחר מכן והרגענו את הנשימה בנחת, הבנו את הנס הגדול שקרה לנו".

"אחת מהמחשבות החזקות ביותר הייתה למה אנחנו צריכים כל כך לפחד ולחשוש לחיינו בארץ שלנו ובעיר הבירה שלנו", משתף לפידות.

לסיום הוא אומר כי הוא "מאמין שזכות האבות, זכות עיר הקודש וזכות השמחה שאנו מצליחים לתת בלבבות הם אלה שהצילונו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר