אלימות חילונית

ילד חילוני יידה אבן על ילד חרדי - שיפוצה ב-70 אלף שקל

ילד חילוני מבי"ס ממלכתי בראשל"צ יידה אבן לעבר ילד חרדי הלומד בת"ת סמוך ופגע בעינו. שופט ביהמ"ש השלום בת"א קבע כי החרדי יפוצה ב-70 אלף שקל "מי יתן ונתגבר על שנאת החינם" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט - פלאש90)

ילד חרדי הלומד בתלמוד תורה בראשון לציון, יפוצה בשבעים אלף שקל, לאחר שילד חילוני יידה לעברו אבן ופגע בעינו. השניים לומדים בבתי ספר סמוכים האחד לשני ושם התרחשה התקרית.

את ההחלטה נתן שופט בית המשפט השלום בתל אביב בימים האחרונים. השופט, מתאר את המקרה, שהתרחש: "התובע, היה קטין בשנת 2003 ולמד בבית ספר יסודי פרטי מהזרם החרדי.

"לבית ספר החרדי הוקצה שטח בצמוד לבית ספר שהיה קיים, השייך לזרם הממלכתי. התובע נפגע בזמן הפסקה בבית הספר כתוצאה מאבן שנזרקה עליו מתחום בית ספר הממלכתי שפגעה בפניו. כתוצאה מכך נגרמו לו נזקי גוף בעיקר בעינו הימנית".

בפסק הדין נכתב כי "עסקינן בשני בתי ספר שביניהם שררה איבה בין התלמידים ואף היסטוריה של קללות הדדיות, אמירות גזעניות וכן זריקות אבנים שנמשכו כשנתיים ימים, עד אשר בית ספר שובו הועתק ממקומו, בין היתר לאור המקרה הטרגי שהוא בסיס לתביעה זו".

הנתבעים הם חברת הביטוח, עיריית ראשון לציון, המדינה ובתי הספר. על פי התביעה, הם לא עשו די בכדי למנוע את האירוע.

עוד נכתב בפסק הדין כי "במבחן התוצאה הטרגית של תיק זה, היה בהתנהלות מנהלות שני בתי הספר, העירייה ומשרד החינוך משום כשל חינוכי מהדהד והתרשלות המחייבת לפצות את התובע בגין נזקיו".

ההחלטה, שניתנה בתשעת הימים, הובילה את השופט לסיים את החלטתו באחול: "מי ייתן ונוכל להתגבר על שנאת החינם האוכלת בנו, בדרך לבניית בית המקדש השלישי, בקרוב בימינו ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר