פשעי שנאה

נתניהו: "אנחנו מוקיעים את הרוצחים - הפלסטינים קוראים על שמם כיכרות"

רה"מ בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לפשעי השנאה בסוף השבוע ואמר "המאבק מאחד את כולנו, זה עניין של אנושיות בסיסית, שהיא יסוד הערכים היהודיים שאנו פועלים לאורם" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אמיל סלמן - פלאש90)

פשע שנאה: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון), לדקירות ב"מצעד התועבה" בירושלים, ולרצח התינוק הפלסטיני בלילה שבין חמישי לשישי.

"בימים האחרונים היינו עדים לשני פשעים מתועבים" אמר נתניהו. "המדיניות שלנו כלפי פשעים כאלה היא אפס סובלנות. הנחיתי את גורמי הביטחון והאכיפה לפעול בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותם, כדי לתפוס את הרוצחים ולמצות את הדין עם הדוקר ועם השורפים.

"אנחנו נחושים להיאבק בתקיפות בתופעות של שנאה, קנאות וטרור מכל צד שהוא. המאבק בתופעות הללו מאחד את כולנו, זה איננו מאבק של מחנה זה או אחר - זה עניין של אנושיות בסיסית, שהיא יסוד הערכים היהודיים שאנו פועלים לאורם".

ראש הממשלה הוסיף: "אני זוכר כילד, כשהייתי מבקר את מורהו הדגול של אבי, הפרופסור יוסף קלאוזנר, מגדולי ההיסטוריונים שקמו לעם ישראל בזמן החדש, ומעל דלת ביתו, כשהייתי מבקר אותו בשבתות, היו חקוקות שתי מלים: 'יהדות' ו'אנושיות' – הן משולבות זו בזו, הן תומכות זו בזו, וזה מה שמבדיל אותנו משכנינו.

נתניהו הדגיש את ההבדל, לדבריו, בין היהודים לפלסטינים: "אנחנו מוקיעים ומגנים את הרוצחים הללו, אנחנו רודפים אותם עד תום, הם קוראים כיכרות על שם רוצחי הילדים - ואת ההבדל הזה אי אפשר לטשטש ואי אפשר להבליע. חשוב לומר אותו באותה עת שאנחנו מוקיעים ומתלכדים נגד הפושעים בקרב עמנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר