אולפן כיכר TV

הכירו: השעון המעורר שלא יאפשר לכם להמשיך לישון

קולין פוריז מבריטניה הידוע בהמצאות מסוכנות, פיתח מיטה מיוחדת שבשעה היעודה פשוט זורקת אתכם מהמיטה ומנפצת אתכם אל הקיר. זאת ועוד חדשות במבזק אולפן כיכר TV (חדשות, המבזק)

(עריכה: כיכר השבת)

ראב"ד העדה החרדית, הרב משה שטרנבוך יוצא בחריפות נגד "הסכם נישואין", שפרסמו התאחדות הרבנים בארצות הברית, הקובע כי במקרה והבעל לא רוצה לגרש הוא יחוייב בתשלום מזונות בסף 1,500 דולר לחודש. לדברי הראב"ד: "שטר הסכם נישואין זה אינו תקנה אלא תקלה, שהוא חורבן הדת ממש ומכשילין בחשש איסור אשת איש ומרבים ממזרים בישראל".

אם אתם בדרך לנופש בתפרח, כדאי שתעברו קודם על התקנות שפרסם רב הישוב. בין התקנות, קובע הרב אליהו יעקובזון, כי לנשים אסור לשוחח בסלולרי, האברכים מנועים מלרכב על אופנים, דבר האסור גם לבנות, והבנים מחוייבים בחולצה לבנה בשבת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה לפשעי השנאה בסוף השבוע וגינה אותם, אך הדגיש כי בזמן ש"אנחנו מוקיעים את הרוצחים הפלסטינים קוראים על שמם כיכרות".

ערבי תושב לוד, טען הבוקר כי יהודים תקפו אותו במוט ברזל כשיצא מהמסגד וזאת על רקע לאומני, אלא שאחרי חקירה קצרה במשטרה, נעצרו דווקא שלושה ערבים, החשודים כי ביצעו את המעשה על רקע סכסוך משפחתי מקומי.

ולסיום, אם אתם מתקשים להתעורר בבוקר, ההמצאה הזאת תעזור לכם מאוד. קולין פוריז, מבריטניה, הידוע בהמצאות מסוכנות, פיתח מיטה מיוחדת שבשעה היעודה, פשוט זורקת אתכם מהמיטה ומנפצת אתכם אל הקיר. גם זו דרך לפתוח את הבוקר.

מזג האוויר ביום החם בשנה: גל החום הגיע לשיאו וברחבי הארץ מורגשים עומסי חום כבדים עד קיצוניים, גל החום ימשך עד יום רביעי אז תחול ירידה קלה בטמפרטורות. בעקבות החום נשבר שיא צריכת החשמל של כל הזמנים, ועמד בשעה 13:00, על מעל ל-12,000 מגה וואט.

קרדיטים: מיטה - יוטיוב colinfurze; נתניהו - וידאו: איתי בית-און, לע"מ סאונד: איתמר בוטון, לע"מ; תמונת היישוב תפרח: Danny-w ויקיפדיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר