שאלי משפחה שרופה באש / דב הלברטל

שאלי משפחה ערביה שרופה באש, איך עלו פורעים יהודים דתיים, קנאים ובריונים, על ביתך, והעלוך באש. שאלי אותם על עינוייך ועל סבלך. דב הלברטל בקינה על אירועי השנאה האחרונים (חדשות)

עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת |
כותב השורות, עו"ד דב הלברטל (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

שאלי משפחה ערביה שרופה באש, איך עלו פורעים יהודים דתיים, קנאים ובריונים, על ביתך, והעלוך באש. שאלי אותם על עינוייך ועל סבלך. שאלי גם, איך הרגו שלושה יהודים חרדים נער ערבי באכזריות ושרפוהו באש.

שאלי שרופה באש, איך מתנפל רוצח יהודי חרדי לרצוח ששה אנשים במצעד. לדקור אותם באכזריות בסכין. שאלי גם, איך הוא עושה זאת בשם הדת, איזו דת זו, ומהי האווירה שיצרה את המניע.

שאלי שרופה באש, כיצד משליכים מאות מתנחלים אבנים ושולחנות על חיילי צה"ל ועל הפועלים בסמכות המדינה. שאלי גם, שהמתנחלים בעצמם טוענים שאבן הורגת. אז איך הם זורקים אבני רצח על חיילים, שהם והמדינה, לשיטתם, ראשית צמיחת גאולתנו.

שאלי שרופה באש, איך שורפים המתנחלים עשרות מסגדים, שורפים כנסיות, שורפים בתי ספר. איך לא מצאו אותם עדיין. מיהם הם רבים אלימים אלו הפועלים בשם הדת, ומאיימים ליצור מלחמת דתות. גם שאלי, למה הם מתנכלים לנוצרים בעיר העתיקה מדי יום.

שאלי שרופה באש, איך יתכן שהנערים הדתיים ששרפו את בית הספר, יצאו מבית המשפט ובפיהם שירה ושמחה על מעשיהם. שאלי גם, איך הריעו להם עשרות בני נוער דתיים שהיו שם. רק תיביטי על הבעת פניהם וצורתם החיצונית, ולא תשאלי עוד.

שאלי שרופה באש, איך יכול להיות שמאה עשרים אלף איש, דתיים, חרדים, ורוב אנשי חב"ד, הצביעו בבחירות בשביל מרזל, איש כהנא הקיצוני והאלים, להכניסו לכנסת. אותו אחד שמוכן להרוג את כל הערבים ולסכן רבבות יהודים. עוד שאלי, שהרי מאות אלפים נוספים היו מצביעים לו, אם לא תחושת מחויבותם למפלגותיהם הדתיות והחרדיות. שאלי זאת.

שאלי שרופה באש, מה עם כל אישי הציבור, שרים וחברי כנסת דתיים העולים להר הבית ומסכנים חייהם של יהודים וערבים. מסכנים את קיומה של האומה היהודית. שאלי כיצד ממשלת המתנחלים נותנת להם גיבוי.

שאלי שרופה באש, כיצד קורה שבמאה שערים תוקפים אנשים מהעדה החרדית חיילים, קציני צה"ל ופוצעים אותם, וכל זאת בראש חוצות ואין פוצה פה ומצפצף, כי מפחדים מאלימותם. עוד שאלי שהרי גם בבית שמש הם מתנפלים על חיילים ועל נערות, ומכים ופוצעים ואין מחשה.

שאלי שרופה באש, כיצד הגענו לכך, שהיהדות הדתית והחרדית הופכת לאלימה יותר ויותר, ואין מדובר בשוליים אלא במיעוט גדול. עוד שאלי, כיצד האווירה הימנית הקיצונית של מאות האלפים ממגזרים אלה, תביא חלילה לידי עליית הפשיזם היהודי. ושאלי עוד, שהרי משם גם יצאו רוצח רבין, המחתרת היהודית, נוער הגבעות, אנשי תג מחיר, אנשי תורת המלך, אנשי יצהר המתנפלים ומתנכלים לחיילים ואזרחים יהודים.

שאלי שרופה באש, מה רואים האומות במסכי הטלוויזיה בכל העולם, וכמה גדול חילול השם הנוצר מהאווירה הדתית הימנית. שאלי עוד עד מתי עוד יישפך דם נקיים של הרבבות המעדיפים את ערך האדמה על האדם, עד מתי עוד ישרפו בתייך וינפצו אלי סלע עולליך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר