דמעות בבין הזמנים

מאות ליוו למנוחות את הילד מתניה משה בר שלום ז"ל בן ה-6

מאות בני אדם ליוו הלילה למנוחות, בדמעות ובכאב, את הילד מתניה משה בר שלום ז"ל, בן השש, שטבע למוות בבריכה פרטית בצימר במושב שדה אילן שם שהה לחופשה עם משפחתו (דיין אמת)

מקום קבורתו של הילד ז"ל (באדיבות המצלם)

מאות בני אדם ליוו הלילה (שני) למנוחות את הילד מתניה משה בר שלום ז"ל, בן השש, שטבע אמש למוות בבריכה בצימר בשדה אילן שבצפון.

בהלוויתו שנערכה בשעה 2:00 בלילה בבית העלמין 'סנהדריה' בירושלים, הספידוהו מרורים אביו רבי יוסף בר שלום והרב רפאל רפאלי מנהל תלמוד תורה "אור השלום".

השניים ביכו מרה את פטירתו בטרם עת של הילד, עלם החמודות, בן השש, שרק ביקש לנפוש מעט בבין הזמנים וליהנות מהחופשה אך מצא את מותו בדרך טרגית וקשה.

האב הזכיר בדברי ההספד כי המלמד בתלמוד תורה סיפר שמעולם לא ראה את מתניה משה ז"ל מרים יד, תמיד הוא חייך, תמיד היה עם חיוך על הפנים.

המלווים ציינו לשבח את הילד ומידותיו המיוחדות, אשר היה אהוב על כולם, הן על בני משפחתו והוריו המסורים והן על חבריו, כאשר האיר פנים לכולם.

הילד שהה עם בני משפחתו, משפחת בר שלום, בצימר פרטי במושב שדה אילן, כשמסיבה שאינה ברורה טבע שם בבריכה הפרטית בצימר.

הילד טופל על-ידי כוחות ההצלה שמצאו אותו ללא הכרה, ללא דופק וללא נשימה והגיע לבית החולים "העמק" בעופלה במצב אנוש, שם נאבקו הרופאים כדי להציל את חייו אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר