שדד את חברו בקיוסק באיומי אקדח ונעצר • צפו

בעל קיוסק בשדרות נשדד באיומי אקדח על-ידי אדם שהכיר, בעת שנכנס לקנות אלכוהול, ופחד להתלונן במשטרה. לאחר בדיקת מצלמות האבטחה נעצר החשוד במעשה שהכחיש הכל • צפו (בארץ)

(צילום: מצלמות האבטחה)

ביום חמישי האחרון, נשדד בעל קיוסק, ברחוב יהדות איטליה בשדרות, באיומי אקדח אך לא הגיש על כך תלונה במשטרה.

רכז המודיעין של משטרת שדרות קיבל מידע על השוד ובתום חקירה מהירה וצפיה במצלמות האבטחה של הקיוס, זוהה החשוד - תושב שדרות בשנות ה-30 לחייו.

מוכר הקיוסק נשאל על ידי חוקרי המשטרה מדוע לא התלונן על השוד, והשיב כי הוא מכיר את השודד ופחד שמא יפגע בו במידה ויתלונן במשטרה.

לחוקרי המשטרה התברר כי עוד בטרם ביצע את השוד, נכנס השודד לקיוסק כדי לקנות בירה, בשלב מסויים ניגש לדלפק, שלף אקדח ואיים על המוכר תוך שהוא מבקש ממנו את כל הכסף מהקופה.

לאחר שהצליח לשדוד כאלפיים שקל ובקבוק אלכוהול, נמלט השודד מהמקום.

יממה לאחר השוד, נעצר החשוד בביתו על-ידי שוטרי שדרות, ובחקירתו הכחיש את המיוחס לו למרות שנצפה בבירור במצלמות האבטחה.

החשוד הובא לבית המשפט שם הוארך מעצרו בארבעה ימים. היום צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי באר שבע בגין שוד מזוין.

מפקד משטרת שדרות סנ"צ אפי שימן ציין כי על אף שלא התקבלה תלונה במשטרה על ידי בעל הקיוסק נחישות השוטרים הובילה לחשיפת הארוע ובהמשך למעצר החשוד במעשה השוד.

"החשוד נכנס ללא מורא בצהרי היום לקיוסק ושדד באיומי אקדח את מוכר הקיוסק על אף היכרות מוקדמת ביניהם", סיפר מפקד משטרת שדרות, "בעזרת מאמץ מודיעיני שתורגם לחקירה מהירה ובהמשך לפעילות מבצעית נחושה עצרנו את החשוד בביתו".

סנ"צ שימן מוסיף ואומר כי "על מנת שנוכל להילחם בפשיעה באפקטיביות ולהעניק שירותי משטרה מיטביים לכל אזרח, חשוב לי להעביר מסר לציבור שומר החוק שלא יהסס לפנות למשטרה ולדווח על אירוע פלילי מכל סוג שהוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר