החשד להיכרות עם הרוצח שליסל

הרבנית גרוסמן: מחפשת חומרים ממעצרי, אני רוצה להתלונן

הרבנית יוכבד גרוסמן שנעצרה על ידי המשטרה בחשד כי בעלה היה בקשר עם הרוצח ישי שליסל, מתכנת לתבוע את המשטרה על מעצרה ומבקשת ממי שתיעד שיעביר לה את החומרים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
התגודדות סביב ביתה של האישה, ביום חמישי (צילום: כיכר השבת)

הרבנית יוכבד גרוסמן שנעצרה על ידי המשטרה בחשד כי בעלה היה בקשר עם הרוצח ישי שליסל, שדקר למוות את שירה בנקי ע"ה ופצע כמה נוספים במצעד התועבה בירושלים, אומרת בראיון ל"כיכר השבת" כי תפנה למחלקה לחקירות שוטרים נגד מעצרה.

במהלך מעצרה היא נפצעה ופונתה לבית החולים מאוחר יותר כדי לקבל טיפול רפואי. לטענתה, המעצר היה ברוטאלי. "זה הזוי, זה לא נשמע אמיתי. מגיעים אליכם הביתה ללא אישור ומושכים אותך החוצה, זה היה נראה כמו דימיון", היא אומרת.

היא מספרת כי "אנשים לא ישנו בלילה, הגיעו אלי וסיפרו לי כי הם בסיוטים מהמעצר. הם אמרו תהילים לרפואתי. יש לי שבר ביד".

באשר לחדשות המשטרה כי לבעלה היה בקשר עם הרוצח שליסל, היא אומרת כי "לפני שנתיים התקשר שליסל מהכלא וביקש שנעזור לו בהפצת חוברת על זיכוי רבים כיצד להחזיר בתשובה, ונתן לנו מספרים של ארגונים העוסקים בכך".

"בעלי דיבר איתו פעמיים אך לא ראה נכון להוציא אותה וזה הקשר היחיד איתו, אבל מכאן ולהגיד שאנחנו קשורים למעשיו, המרחק גדול", טוענת הרבנית גרוסמן.

על עצם המעשה השפל של שליסל היא אומרת: "אנחנו מתנגדים למצעד התועבה אבל ברור שאנחנו נגד אלימות מכל סוג שהיא. אנחנו יהודים".

"המשטרה הייתה צריכה לעצור אותו לפני המצעד כדי שהוא לא יעשה את זה. אם יש מישהו שהוא מסוכן לציבור אז צריך לעצור אותו", היא מוסיפה.

היא מבהירה כי בעקבות האלימות שלטענתה הופעלה נגדה בכוונתה לפנות למחלקה לחקירות שוטרים. "לקחו אותי למגרש הרוסים ולא יכלו לחקור אותי כי אני לא עצורה ולכן שחררו אותי. אפנה למחלקה לחקירת שוטרים ואגיש תלונה".

כעת, כדי שתוכל להתלנון על מעצרה, היא מחפשת עדויות למעצר. במודעה שפורסמה נכתב: "אנו מבקשים את עזרת הציבור שהיה עד לפשיטת השוטרים הבריונים בליל שישי האחרון (טו באב) בשעות הלילה המאוחרות ותפיסתה של אישה נכבדה מהשכונה על לא עוול בכפה תוך כדי גרירתה ברחוב (רצאבי) בזלזול ובאלימות רבה, אם יש אדם שתיעד את האירוע בהסרטה או בתמונות נשמח מאוד לכל תיעוד".

במשטרה סירבו להגיב לפניית כיכר השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר