הביע שמחה על מות שירה בנקי ע"ה ונעצר בשנית

המשטרה עצרה הבוקר בשנית את תושב קריית מלאכי, המשתייך לחסידות חב"ד, בחשד שהפיץ הודעה ובה הביע שמחה על מותה של הנערה שירה בנקי ע"ה בניגוד לתנאי שחרורו (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרוצח ישי שליסל (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

המשטרה עצרה הבוקר (שני) תושב קריית מלאכי בחשד שהפיץ הודעה ובה הביע שמחה על מותה של הנערה שירה בנקי ע"ה, שנרצחה בידי ישי שליסל.

החשוד, תושב קריית מלאכי ומשתייך לחסידות חב"ד וידוע בדעותיו הימניות קיצוניות, נעצר היום בשנית וזאת לאחר שבסוף השבוע פרסם פוסטים ברשת החברתית פייסבוק ובהם דברי הסתה כגד משתתפי המצעד ותמיכה בישי שליסל - שרצח ופצע כמה מהמשתתפים.

הוא שוחרר ממעצר בתנאים מגבלים לאחר שנחקר בתחנת קריית מלאכי, על ידי היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש, והובא בפני שופט בית המשפט.

הבוקר כאמור בלשי היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש עצרו את החשוד בביתו וזאת בגין הפרת תנאי השחרור כפי שנקבעו על ידי בית המשפט.

המשטרה חושדת כי בזמן שהיה נתון במעצר בית, הוא הוציא הודעה בתפוצה של למעלה מ-100 אנשים ובה הביע שמחה על מות הנערה שנדקרה במצעד הגאווה.

בשעה זו החשוד נחקר במשרדי ימ"ר לכיש והיום צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט השלום באשקלון.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את החשוד מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "אין ספק שהדברים שמרשי כותב הם מקוממים ומרגיזים לעיתים גם אותי אך המשטרה נופלת ברשת שלו שוב ושוב ולמעשה עוזרת לו בפרסום הדברים".

"מכל מקום השאלה היא אך ורק משפטית וכאשר הפרקליטות סוגרת תיקים של אנשי שמאל שהסיתו לרצח מרזל או קראו לסרס מתנחלים נדמה לי שגם הם מבינים שמשפטית הוא לא עבר על החוק ובכל מקרה אין עילה למעצרו", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר