בעקבות רצח התינוק

הפוטושופ המחריד של תומכי דאעש: יהודי חרדי עולה באש

תומכים של דאעש מפיצים בימים האחרונים תמונת פוטושופ של יהודי חרדי העולה באש בתוך מכלאה בצורת בקבוק תינוק. זאת ככה"נ כקריאה לנקמה בעקבות רצח התינוק בכפר דומא (חדשות, ביטחוני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום מסך, טוויטר)

תומכים של ארגון הטרור "דאעש" ופעילים איסלאמיים מפיצים בימים האחרונים ברשת הטוויטר וברשתות חברתיות נוספות את תמונת הפוטושופ הקשה הבאה, בה נראה כביכול אדם חרדי, עומד בתוך מכלאה בצורה המזכירה בקבוק תינוק, כשאש בוערת סביבו. ככל הנראה, התמונה מופצת כקריאה לנקמת ביהודים בעקבות הרצח המזעזע של התינוק בכפר דומא ביום שישי האחרון.

בין היתר, נכתב ליד התמונה באחד החשבונות ששיתפו אותה כי יש "לשרוף את כל היהודים בחיים". התמונה שותפה בין היתר בעמודים של תומכי הארגון הרצחני דאעש. ומתבססת על שיטת ההוצאה להורג של הטייס הירדני - בשריפה בתוך מכלאה.

אחד הציוצים של התמונה ברשת

לפני כחודש, פרסם דאעש איום ישיר כנגד ישראל. בסרטון אמר אבו עזאם אל-רזאווי מפקד בכיר של הארגון בחאלב שבסוריה, כי "אנחנו נעקור את מדינת היהודים". בנוסף, הוא שיגר מסר מאיים לחמאס: "נעקור את חמאס ואת כל הפלגים החילוניים. אנחנו לוקחים אתכם בחשבון. חמאס וכל הפלגים החילוניים ייכנעו לרצוננו ונשליט בעזה את חוקי השריעה".

"אנו ננקום בכם, אתם תראו בעזה דם שנשפך ואיברים נכרתים. חמאס לא פועל למען האיסלאם, אלא למען ניצחונה של איראן ושל ארצות הברית" אמר אז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר