אנטישמיות במסגד

שייח' במסגד אל אקצא: "היהודים מפיצים מחלות כדי למכור תרופות"

השייח' ח'אלד אל-מוגרבי המעביר "שיעורים" בהר הבית נראה אומר בקלטת וידאו שהופצה ברשת כי היהודים משלמים לרופאים שימציאו ויפיצו מחלות, בכדי "שהיהודים יוכלו למכור תרופות" (חדשות, וידאו)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(תמונה ראשית: Sliman Khader/ Flash90, Al-Msjed Al-Aqsa YouTube)

קטע וידאו חדש שפורסם ב"מבט לתקשורת פלסטינית" מציג את השייח' ח'אלד אל-מוגרבי - שנושא דברים פעמיים בשבוע במסגד אל-אקצא - טוען לקונפירציה באחדת מדרשותיו ולפיה היהודים מפתחים ומפיצים מחלות בכדי למכור תרופות.

בקטע, שתורגם על ידי "palwatch" מערבית לעברית ואנגלית אומר השייח כי "משפחת רוטשילד, לפי מה שמסופר עליה, יותר ממחצית ההון בעולם נמצא בבעלותה. יש ברחבי העולם בערך 950,000 מיליארד דולר. מתוך הסכום הזה, 500,000 מיליארד דולר שייכים למשפחת רוטשילד".

בהמשך אמר כי "הבנק העולמי הוא בבעלותה של משפחת רוטשילד, הבנק העולמי שנותן הלוואות למדינות, הוא לא נותן לאנשים פרטיים או לארגונים, הוא נותן למדינה. אם למשל מצרים רוצה הלוואה, ממי היא תיקח? מהבנק העולמי. הבנק העולמי שייך למי? למשפחת רוטשילד. מהי משפחת רוטשילד? בונים חופשיים, והם עתידים להילחם נגד אלוהים לצדו של משיח השקר באחרית הימים…"

בשלב זה מציג השייח' את הקונפירציה לפיה יהודים ממציאים מחלות בכדי למכור תרופות ואומר כי "בבעלותם כ-95 אחוז מתעשיית התרופות ברחבי העולם. למה אני מזכיר את תעשיית התרופות? כי יש הרבה מחלות שנוצרו במעבדה, כלומר וירוסים שייצרו רופאים שמשפחת רוטשילד, הבונים החופשיים, הציונים, או היהודים קנו אותם, הכשירו אותם ולימדו אותם כיצד לייצר מחלות ולהפיץ אותן".

"כדי שיוכלו לעשות מה?, הוא "מסביר": "כדי שיוכלו למכור תרופה למחלה. יותר מ-95 אחוז מתעשיית התרופות והסחר בתרופות שייכים לבני ישראל".

(מקור)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר