המשטרה פתחה בחקירה

מעורר סערה: מבקר ברכבת הקלה בי-ם תועד מכה נוסע

תיעוד שמופץ ברשתות החברתיות ומעורר סערה מראה מבקר של הרכבת הקלה כשהוא מכה נוסע וחובט את ראשו בזכוכית התחנה. הסיבה: הנוסע, לכאורה, "כירטס" שלא בזמן הנכון. צפו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך mynet)

תמונות קשות: בתיעוד וידאו שמתפרסם ברשתות החברתיות ומעורר זעם רב, נראה מבקר ברכבת הקלה בירושלים בעימות עם אחד מהנוסעים באחת התחנות, על פי הוידאו נראה כי הנוסע הוא תושב חו"ל.

בסרטון נראה מבקר הרכבת הקלה משתלט על הצעיר ומשכיב אותו על ספסל התחנה כשהוא מטיח את ראשו בזכוכית התחנה - כל זה בזמן שהצעיר מתחנן אל הפקח באנגלית "רד ממני". בהמשך הסרטון המקומם נראה המבקר כשהוא מנסה למנוע מהצעיר מלצלם אותו ואפילו מכניס את ידו לפיו של הצעיר בכדי לגרום לו לשתוק.

ככל הנראה המהומה החלה לאחר שצעיר האמריקני כירטס את כרטיס הנסיעה לא בזמן הנכון. מבקר הרכבת הבחין בזה והרוחות בתחנת הרכבת סערו.

יאיר קורן, עוד דינו של הצעיר, אמר ל-mynet: "הסרטון מדבר בעד עצמו. אין זה המקרה הראשון בו כרטיסני הרכבת הקלה עושים דין לעצמם. תקיפתו הברוטלית של מרשי לא הייתה מוצדקת גם לו היה נמנע מתשלום.

"חמורים הדברים שבעתיים כאשר ברור שמרשי שילם מראש עבור הנסיעה ולשיטת הכרטיסן רק אחר כך תיקף את כרטיסו. מדובר בתייר בן 19 שאיננו דובר את השפה העברית. אנו מלא תקווה שהמשטרה תמצא את הדין עם הפקח התוקפן. יש בכוונתנו לפנות אל הנהלת סיטיפס בכדי לקבל את התייחסותם לאירוע ולבחון את מיצוי ההליכים המשפטיים כנגדם בגין הנזקים התדמיתיים הנפשיים והפיזיים שנגרמו למרשי".

ממשטרת ירושלים נמסר כי נפתחה חקירה בתחנת לב הבירה במסגרתה נחקרו מספר מעורבים , והחקירה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר