הרצח הנורא בירושלים

הוריה של שירה ע"ה: "אין לנו ריב עם אנשים עם כיפות וזקנים"

אורי ומיקה, הוריה של שירה בנקי ע"ה, הצעירה שנרצחה במצעד בירושלים על ידי ישי שליסל, הצהירו בהלווייתה: "אין לנו ריב עם אנשים עם כיפות. אנחנו יודעים כמה תפילות נאמרו להחלמתה" (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הלוויתה של שירה ע"ה (צילום: פלאש 90)

אלפי בני אדם השתתפו היום (שני) בהלווייתה של שירה בנקי ע"ה, בת ה-16 שנרצחה באירוע הדקירות המתועב במצעד בירושלים ביום חמישי האחרון על ידי ישי שליסל. שירה הובאה למנוחות בקיבוץ נחשון הסמוך ללטרון.

על רקע הביקורת בציבור הכללי נגד הציבור החרדי בנוגע להתייחסות למצעד, הוריה של שירה, אורי ומיקה, ספדו לה והצהירו כי אין להם בעיה עם הציבור החרדי.

"אנחנו רוצים לומר עוד שאין לנו ריב עם אנשים עם כיפות או עם זקנים, ואנחנו יודעים כמה תפילות כנות ומרגשות נאמרו בציבור ובחדרי חדרים להחלמתה" אמרו ההורים האבלים. "הריב שלנו הוא עם חוסר הסובלנות, השנאה וקידוש המטרה שלך על חשבון הכאב של האחר".

ההורים הוסיפו: "מוות מיותר של נערה צעירה, חפה מרוע ומלאה בכוונות ומעשים טובים. מוות שמסב צער ויגון עמוקים מני ים לנו ולעוד מאות אנשים, ללא תכלית וללא תועלת".

"כמו שכבר אמרנו פעמים רבות בימים האחרונים - אנחנו אנשים מאוד פרטיים. ההד התקשורתי להירצחה של ילדתנו הפתיע אותנו, אם כי בדיעבד הוא מובן לגמרי ובהחלט בהחלט ראוי. אין בכך כדי להקל במאום על כאבנו, אבל אם רצח שכזה היה עובר ללא סערה עזה ומתמשכת, היה הייאוש מהמקום שבו אנו חיים קשה מנשוא".

לסיום אמרו ההורים הכואבים: "עכשיו נלך הביתה ונתחיל לבנות משפחה חדשה - נלמד לחיות בחמישה במקום בשישה. ננסה לשנוא פחות ולאהוב יותר וכך נציע לכולכם".

אתמול נקבע מותה של שירה לאחר שמתה מפצעיה בעקבות מסע הדקירות המתועב של ישי שליסל. היא נפצעה באורח אנוש באירוע ואושפזה בימים האחרונים כשהיא מורדמת ומונשמת לאחר שאיבדה כמות גדולה של דם. כאמור, לאחר מכן נקבע מותה. משפחתה אמרה כי "בשל רשעות, טפשות ורשלנות קופד פתיל חייה של הפרח המקסים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר