בקבוק התבערה בירושלים

דביר עדני משחזר: "רכב החל לבעור, אתה לא יכול לחשוב"

דביר עדני, חובש איחוד הצלה, שנפצע קל מזריקת בקבוק התבערה אמש, משחזר בשיחה עם "כיכר השבת" את שאירע: "לפתע אני מבחין שהרכב לפני החל לבעור, יצאתי להעניק טיפול לפצועה" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עדני על רקע הרכב השרוף (צילום: SLiman Khader - פלאש90 ופייסבוק)

שעות אחדות אחרי שנפצע כתוצאה מהשלכת בקבוק תבערה בשכונת בית חנינא בירושלים, הפצוע החרדי דביר עדני משחזר את שאירע.

בשיחה עם "כיכר השבת" הוא סיפר: "נסעתי מהעבודה לכיוון הבית דרך שכונת בית חנינא, ולפתע אני מבחין שהרכב לפניי החל לבעור. לא עברו כמה שניות והוא החל להידרדר לכיווני ופגע ברכב שלי בעוצמה".

"שמעתי פיצוצים והתחבאתי משום שחשבתי שאולי מדובר בפיגוע ירי", הוא ממשיך לשחזר, "לאחר שראיתי חיילים הרשיתי לעצמי לצאת החוצה ולהעניק טיפול רפואי לפצועה הנוספת עד שהגיעו חובשים נוספים וטיפלו גם בי".

עדני מספר כי לא ניתן להתכונן נפשית לאירוע שכזה. "זה אירוע שאני לא רגיל אליו, זה הגיע בלי שום הקדמה ואני לפתע מוצא את עצמי באירוע כזה. איו לך זמן לחשוב מה קורה באותם רגעים. אתה לא יכול לחשוב".

האירוע המדובר לא היחיד שהתרחש בתקופה האחרונה בירושלים "יש כאן הסלמה בתקופה האחרונה ובשבוע האחרון בפרט. לא חושב שמישהו הופתע כשהשליכו בקבוק תבערה".

האירוע התרחש אמש בסמוך לצומת בית חנינא, כאשר מחבלים ערבים השליכו בקבוק תבערה לעבר רכב חולף. כתוצאה מכך האישה נפצעה באורח בינוני, וכאמור עדני שנפצע באורח קל.

צוותי הצלה שהגיעו לזירה העניקו להם טיפול רפואי ראשוני, לאחריו הם פונו באמצעות מד"א לבית החולים בעיר. כוחות גדולים של משטרה פתחו בסריקות לאיתור החשודים בהשלכת בקבוק התבערה.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת התייחס לאירוע ואמר "לא ניכנע לטרור ולא נשנה את שגרת חיינו" אמר ראש העיר.

לדברי ברקת: "כל אבן ובקבוק תבערה שנזרקים הם פיגוע טרור חמור שלא נשלים איתו. לא ניכנע לטרור ולא נשנה את שגרת חיינו. כל האירועים בירושלים יימשכו כרגיל. אני מאחל לפצועים החלמה מהירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר