רגעי האימה

השניות הראשונות לאחר פיגוע זריקת הבקת"ב על הרכב

סרטון חדש מתעד את רגעי האימה הראשונים שלאחר פגיעת בקבוק התבערה ברכב שנסע ליד בית חנינא בירושלים, כאשר בני הזוג הצליחו להימלט ממנו והוא התדרדר עד לפגיעה במשאית (חדשות)

(צילום: מתוך ynet; תמונה: Sliman Khader/FLASH90)

תיעוד האימה: סרטון חדש המתפרסם הבוקר (שלישי) ב-ynet מתעד את רגעי האימה הראשונים שלאחר פיגוע זריקת בקבוק התבערה אמש על רכב בו נסעו זוג ישראלים במחלף בנציון נתניהו סמוך לבית חנינא בירושלים.

הרכב נראה כשהוא בין רכבים רבים אחרים ומתחיל לבעור בשניות הראשונות שלאחר זריקת הבקבוק כאשר הוא מתדרדר לעבר מרכז הכביש.

בפיגוע נפצעה צעירה כבת 27 באורח בינוני. היא פונתה לבית הולים 'הדסה עין כרם' עם כוויות ב-25 אחוזים מגופה.

מחקירת הפיגוע עולה כי בקבוק התבערה הושלך על הרכב לפני הרמזור, כאשר הצעירה שנפצעה ובעלה הצליחו לצאת מהרכב בשניות שהחל לבעור כשבמקביל הרכב החל להתדרדר עד שנתקע במשאית.

הרכב נשרף כליל והמשאית ניזוקה חלקית, עד שכוחות כיבוי אש הצליחו להתגבר על הלהבות.

דוד אומנסקי, חייל בפלגות זיקית גדוד 636 באיסוף קרבי, שהיה במקום ברגע הפיגוע פעל כדי לכבות את הרכב עם מטף אך נפגע משאיפת עשן ופונה לבית החולים.

"חזרתי מפעילות וראיתי רכב שנפגע מבקבוק תבערה. באנו לעזור, לא חשבנו לרגע. הבאנו מטף, ניסיתי לכבות ולא כל כך הצלחתי. הם כבר היו בחוץ, רק כיביתי את השריפה ואבטחתי אותם. האירוע נמשך כמה דקות", סיפר אתמול ל-ynet.

אומנסקי הוסיף וסיפר כי "ראיתי אישה על הרצפה והרכב עולה באש. תפסתי את המטף וכיביתי. אין שום פחד ברגעים האלה. שאלתי את האישה מה קרה. היא אמרה שהיא נפגעה, לא ראתה מאיפה. באתי לכבות, וכנראה התפוצץ הצמיג ופגע לי בפרצוף. עשיתי מה שהיה צריך לעשות, כל אחד היה עושה את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר