היד הקלה

משפחתו של קובי בן יעקב שנהרג בתאונה עודכנה מהוואטסאפ

קובי בן יעקב ז"ל נהרג הלילה בתאונת דרכים, אולם שוב למשפחתו נודע על כך מהודעות חסרות אחריות בוואטסאפ. מאיר ויינר, שכן של המשפחה, מספר ל"כיכר השבת", על העדכון הנורא (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פייסבוק)

זוועת הוואטסאפ: שעתיים לאחר חצות הלילה (שלישי), השמועה עברה מפה לאוזן, מדיווח אחד בקבוצה אחת ב-WhatsApp לאחרת. "קובי בן יעקב נהרג", נכתב בהודעות. אט אט השמועות בדבר שמו של ההרוג בתאונת אופנוע, החלו לזרום והגיעו למשפחתו.

קובי ז"ל בן ה-26, תושב העיר החרדית מודיעין עילית נהרג הלילה בתאונת דרכים עצמית בכביש 40. התאונה התרחשה בסמוך לחצות הלילה בסמוך למחלף גדרה - אזור התעשייה כנות. הרוכב שעשה את דרכו לביתו במודיעין עילית באמצעות אופנוע, התהפך ונפצע באורח אנוש ולאחר זמן קצר נקבע מותו.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי רוכב האופנוע פגע במעקה בטיחות, ככל הנראה בשל רצונו לעקוף רכב פרטי, התהפך ונהרג.

זמן קצר לאחר מכן החלו השמועות לזרום ב-WhatsApp. מקבוצה אחת לזו האחרת פורסמו הודעות בדבר התאונה ומאוחר יותר גם הופצו תמונות ושמו של ההרוג, בעוד שמשפחתו כלל לא שמעה את הגרוע מכול.

מאיר ויינר המתגורר בסמוך למשפחת המנוח סיפר ל"כיכר השבת", כי אחד מבני המשפחה שמע על מות אחיו מהודעה באחת הקבוצות אליה מחובר.

"בשעה 02:10 בלילה הגיע אלי אחד הבנים ושאל האם נכונה השמועה. הבנתי שהם לא יודעים ואמרתי לו שנצטרך לבדוק. הוא אמר לי אבא בבית והוא לא ידע כלום. השארתי אותו בביתי ויצרתי קשר עם האחראי על מתנדבי ההצלה בעיר והוא אמר שמשטרה בדרכה לבית".

"זמן קצר לאחר מכן הגיעה המשטרה וגבו עדויות מהמשפחה כדי לוודא שההרוג אכן בנם", סיפר.

על זוועת הודעת הפרסום הוא אומר כי "זה גורם הרס. זו לא הפעם הראשונה שסיטואציה כזאת מתרחשת. לא פעם הוציאו תמונות של הרוגים שהיו בחיים אך במקרה הנוכחי היה זה אמת. המשפחה שמע על כך באמצעות ה-WhatsApp. זה לא בסדר, לא כך צריכה המשפחה להתמודד עם בשורה כזאת. צריך לעצור וחייבים לעצור את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר